کد خبر: 624321
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
استاندار سمنان:
استاندار سمنان با اشاره به وسعت زیاد استان سمنان گفت: رشد منفی جمعیت در استان سمنان، تهدیدی جدی است که باید در این زمینه برنامه‎ریزی لازم صورت پذیرد.
 محمد وکیلی در دیدار جمعی از مسئولان راه و شهرسازی با اشاره به ترانزیتی بودن راه‎های استان سمنان، خواستار حل مسائل و مشکلات جاده‎ای در سطح استان سمنان شد.

وی با اشاره به تردد زائران حضرت امام رضا (ع) از راه‎های گسترده استان سمنان افزود: اگر مسائل و مشکلات راه‎های این خطه حل شود در عبور و مرور زائران گام مؤثری برداشته‎ایم‎.

استاندار سمنان در ادامه افزود: راه‎های دسترسی باید به گونه‎ای باشد که در زمان وقوع حوادث جاده‎ای و یا افزایش تردد در زمان‎ها و مناسبت‎های خاص خروجی‎های مناسب داشته تا مشکل خاصی برای مسافران ایجاد نشود.

وی گفت: نگاه وزارت راه و شهرسازی باید به راه‎های این استان نگاه ملی و کشوری باشد چون مسیر گسترده راه تهران به مشهد از این منطقه عبور می‎کند که باید برای جلوگیری از تصادفات مشکلات آن حل شود.

در این جلسه، همچنین معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه‎های مختلف در سطح راه‎های استان سمنان بر اختصاص 5/17 میلیارد تومان برای 10 پروژه اشاره کرد.

وی همچنین خواستار پیگیری و اجرای پروژه‎های مربوط به راه‎های استان سمنان جهت بهره‎مندی مسافران و زائران شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار