کد خبر: 624316
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
سرپرست بسیج کارمندان استان سمنان:
سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی برای دیگر کشورهای جهان مدلی بی‏بدیل است و همواره باید در راه ترویج آن کوشید.
 محمد نوروزیان در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور مشاور استاندار سمنان و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان، مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر، جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دستگاه‌های اجرایی، مدیرعامل و جمع کثیری از کارکنان بسیجی شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد، به تاریخچه تشکیل بسیج در کشور اشاره کرد.

وی بیان کرد: در آذر ماه سال 1358 با صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی نهال این تشکل انقلابی در کشور کاشته شد.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان ضمن برشمردن فعالیت‎های بسیج در طول انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: انقلابی در ایران توسط حضرت امام خمینی (ره) پایه‌ریزی شده که برای دیگر کشورهای جهان به عنوان یک الگو و مدل عالی معرفی شده است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و همواره شکرگزار خداوند متعال باشیم.

مشاور استاندار سمنان و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در دشت کربلا و تبریک هفته بسیج، با ذکر آیاتی از قرآن مجید در خصوص اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا با تأکید به اینکه باید پیرو همیشگی اهل بیت (ع) باشیم و با شناخت وجودی و تعمق در سیره آنان به شفاعت و کرامت برسیم، افزود: نماز تنها راه رسیدن به کمال، تقوا و سعادت است.

گفتنی است؛ اجرای سرود توسط گروه سرود رایحه وصال و تقدیر از برگزیدگان مسابقات بسکتبال، فوتبال‌ دستی و تنیس روی میز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شده بود، از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار