کد خبر: 624308
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود گفت: شهدا در دوران جهاد و شهادت به وظیفه خود عمل کردند و امروز نظاره‌گر این هستند که ما به تکلیف خود چگونه عمل خواهیم کرد.
محمد جلیلی در دیدار شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود با خانواده شهید علی طالع‎زاری در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) با تأکید بر ادامه‎ دادن راه شهدا اظهار داشت: شهدای ما با درک درست شرایط و بصیرتی که داشتند در دفاع از اسلام و انقلاب و میهن خود پیش‎قدم شده و به آرزوی خود که شهادت بود، رسیدند اما انتظاراتی نیز از بازماندگان خود داشتند.

وی افزود: وصیت‎نامه شهدا بازگوکننده انتظارات آنها از ماست که باید بدان‎ها توجه کنیم و با مطالعه و بازگویی آن در جلسات و مجامع خواسته‌های آنان را عملی کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود تصریح کرد: شهدا از ما خواسته‌های دنیایی ندارند و یا خواسته فردی و خانوادگی مطرح نکرده‌اند؛ بلکه خواسته‌های آن اجتماعی و دینی است.

جلیلی خاطر نشان کرد: شهدا از ما خواسته‌اند پشتیبان ولایت، مدافع اسلام و انقلاب، مدافع مردم و مظلومان و برپاکننده عدل و قسط در جهان باشیم و ما باید به این تکلیف الهی خود عمل کنیم.

وی بیان کرد: شهدا رفتند و این تکالیف را بر دوش ما قرار دادند تا آنها را در سراسر جهان ترویج و گسترش دهیم؛ همان‎طور که امام در آخرین پیام خود به بسیج این را بیان کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود افزود: برپایی تمدن بزرگ اسلام کاری است که بسیجیان و جاماندگان از شهادت باید انجام دهند و این جز با بصیرت و تبعیت از ولایت ممکن نخواهد بود.

جلیلی با تجلیل از خانواده شهدا در صبر و بردباری آنها از خدا خواست تا اجر زینب کبری (س) را بدان‌ها عنایت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار