کد خبر: 615894
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
مهندس قبادیان با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه اول سال جاری به تعداد مشترکان دیتا بیش از پنج هزار مشترک اضافه شده است
بهروج
افزایش تعداد مشترکان دیتا شرکت مخابرات استان لرستان
مهندس قبادیان با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه اول سال جاری به تعداد مشترکان دیتا بیش از پنج هزار مشترک اضافه شده است

مهندس قبادیان با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه اول سال جاری به تعداد مشترکان دیتا بیش از پنج هزار مشترک اضافه شده است و تاکنون تعداد مشترکین اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات لرستان بیش از 26941 مشترک می باشد که پیش‌بینی میشود با اجرای جشنواره‌ جدید  فروش اینترنت پرسرعت و شرایط ویژه و مناسب بر تعداد مشترکین افزوده گردد.

ایشان در خصوص واگذاری تلفن ثابت ضمن اشاره به تعداد منصوبه تلفن ثابت که بیش از   549 هزار شماره است گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون تعداد تلفنهای ثابت مشغول به کار استان 10356 شماره افزایش یافته است .

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان با تاکید بر افزایش تمایل هم استانی‌ها به داشتن سیم کارت همراه اول از رشد 24/5 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در استان سخن گفت و افزود با اضافه شدن 95215  مشترک تلفن همراه، ضریب نفوذ تلفن سیار به مرز 39/68درصد رسید.

مسیب قبادیان در ادامه با اشاره به تلاش همکاران در راستای تامین پوشش جاده‌ای تلفن سیار گفت: با توجه به اینکه استان لرستان از معابر پرتردد و کوهستانی  محسوب میشود اهمیت دادن به پوشش جاده‌ای تلفن همراه از ضرورتهاست و بر همین اساس پروژه های متعددی جهت تکمیل و تقویت پوشش تلفن همراه در سطح استان در حال انجام است .
مهندس قبادیان با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه اول سال جاری به تعداد مشترکان دیتا بیش از پنج هزار مشترک اضافه شده است و تاکنون تعداد مشترکین اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات لرستان بیش از 26941 مشترک می باشد که پیش‌بینی میشود با اجرای جشنواره‌ جدید  فروش اینترنت پرسرعت و شرایط ویژه و مناسب بر تعداد مشترکین افزوده گردد.

ایشان در خصوص واگذاری تلفن ثابت ضمن اشاره به تعداد منصوبه تلفن ثابت که بیش از   549 هزار شماره است گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون تعداد تلفنهای ثابت مشغول به کار استان 10356 شماره افزایش یافته است .

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان با تاکید بر افزایش تمایل هم استانی‌ها به داشتن سیم کارت همراه اول از رشد 24/5 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در استان سخن گفت و افزود با اضافه شدن 95215  مشترک تلفن همراه، ضریب نفوذ تلفن سیار به مرز 39/68 درصد رسید.
مسیب قبادیان در ادامه با اشاره به تلاش همکاران در راستای تامین پوشش جاده‌ای تلفن سیار گفت: با توجه به اینکه استان لرستان از معابر پرتردد و کوهستانی  محسوب میشود اهمیت دادن به پوشش جاده‌ای تلفن همراه از ضرورتهاست و بر همین اساس پروژه های متعددی جهت تکمیل و تقویت پوشش تلفن همراه در سطح استان در حال انجام است . 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار