کد خبر: 613423
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ملت ايران امروز مانند گذشته چندين برابر نسبت به سال جهاد دفاع مقدس توان دفاعي و بازدارندگي دارند و با تمام وجود آماده دفاع از هستي نظام و ارزش هاي انقلاب هستند.
بهروج
به گزارش جوان ،سردار محمد شاهرخي در مراسم رژه نيروهاي مسلح استان كه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ملتي كه در دوران دفاع مقدس در مقابل تجاوز ظالمان ايستادگي كرد امروز نيز با آمادگي چند برابري، آماده حراست از انقلاب است .

وي با بيان اينكه هفته دفاع مقدس يادآور ايثارگري‌ها، رشادت‌ها و از جان گذشتگي‌هاي رزمندگان ايران اسلامي است اظهار داشت: 30 سال پيش در چنين روزي دلهره، ناراحتي و نگراني ملت ايران را براي آينده خود داشته و امروز خدا را سپاسگزاريم كه در اين برهه از زمان گذشته‌اي روشن و بيادماندني را جشن مي‌گيريم.

سردار شاهرخي تصريح كرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفريدند و امروز با افتخار از اين حماسه ياد مي‌كنيم، چراكه هدف رژيم بعث عراق در اين جنگ از بين بردن هويت مذهبي و ملي ايران بود اما امروز ملت ايران به فرهنگ ملي و مذهبي خود افتخار مي كند.

وي گفت: امروز به بركت حماسه هشت سال دفاع مقدس ايران اسلامي در جهان سربلند و مانند خورشيدي تابناك مي‌درخشد و ايثارگري‌ها، صبر و تحمل خانواده‌هاي شهداي رزمندگان باعث شده كه ملت ايران سربلند باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار