کد خبر: 610977
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی از چهره‌های برجسته علمی، سیاسی و مذهبی جهان تشییع بود.
بهروج

ابراهیم آقامحمدی در جمع خبر نگاران، ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی به همه‌ ملت ایران به ویژه مردم استان لرستان گفت: آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی در طول عمر با برکت خود مایه خیر و برکت برای حوزه‌های علمیه چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور از یاران اولیه و ثابت قدم امام و نهضت آن بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان در گفتار و نوشتار به پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

آقامحمدی با بیان اینکه منزل این عالم ربانی پایگاه مبارزان بود، عنوان کرد: ایشان حمایت‌گر مبارزان انقلابی نهضت امام راحل بود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی یار مورد اعتماد و امین امام راحل بود و در طول حیات امام ایشان به عنوان نماینده امام در داخل و خارج کشور نقش برجسته‌ای در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از امام راحل آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی به عنوان یار و امین رهبری نقش‌ آفرینی کرد و از جانب ایشان به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد.

آقامحمدی یادآور شد: چه در دوران امام و چه در دوران مقام معظم رهبری در جاهای که نیاز به یک عالم اثرگذار بود به عنوان نماینده امام و رهبری نقش آفرینی می‌کرد.

وی ابراز داشت: ایشان به عنوان نماینده امام در پاکستان، در سنگر فقهای شورای نگهبان، جامعه مدرسین و... نقش تاثیرگذاری داشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امام جمعه موقت تهران، رئیس مجمع فقهای شورای نگهبان، عضو برجسته جامعه مدرسین و... از دیگر سمت‌های حضرت آیت الله طاهری خرم‌آبادی بود.

آقامحمدی ادامه داد: در وجود ایشان جز خداگرایی، آخرت محوری و اخلاق محوری کسی سرغ نداشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز ملت ایران و شیعیان در جهان اسلام در رحلت و فقدان ایشان داغدار هستند.

وی ابراز داشت: آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی در میان مردم لرستان از محبوبیت بالای برخوردار بود و در دوره گذشته مجلس خبرگان رهبری با اینکه در میان مردم حضور نیافت، اما بیش از 500 هزار رای در لرستان کسب کرد که این نشانه محبوبیت ایشان در این استان بود.

این مسئول متذکر شد: این ضایعه اسفناک را به حجت‌الاسلام سید مجتبی طاهری‌خرم‌آبادی داماد ایشان و عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری خرم‌آبادی، سیدحسن طاهری خرم‌آبادی و بیت معظم طاهری خرم‌آبادی تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مجمع نمایندگان لرستان به همین خاطر سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار