کد خبر: 610916
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال آیت اللهسید حسن طاهری خرم آبادی نماینده مردم لرستان در این مجلس را تسلیت گفت
بهروج

به گزارش جوان به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در این پیام آمده است: ضایعه ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه بزرگوار حضرت آیت الله حاج سید حسن طاهری خرم آبادی نماینده گرانقدر مجلس خبرگان رهبری، موجب تاسف و تاثر شد.

این پیام حاکیست: آن عالم ربانی از شخصیت های برجسته حوزوی و سیاسی و از شاگردان و یاران نزدیک و معتمد حضرت امام راحل (ره)بود که از شروع نهضت اسلامی در پشتیبانی از مبارزات امام خمینی (ره) پیشقدم بود و همواره در حمایت عملی از نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای لحظه ای دریغ نکرد.

در این پیام افزوده شده است:آن فقیه بزرگوار عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه اعتلای حوزه های علمیه و معارف اسلام و خدمت به مردم شریف و نجیب استان لرستان سپری کرد.

در این پیام آمده است: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه اندوهبار را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و نمایندگان محترم مجلس خبرگان، مردم شریف لرستان بالاخص بیت مکرم و معزز آن مرحوم، تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، علو درجات آن عالم ربانی را مسالت می کند.

آیت الله طاهری خرم آبادی پس از مدتها تحمل رنج بیماری، امروز در بیمارستان شهید بهشتی قم به دیار باقی شتافت.

عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و فعالیت های گسترده علمی و فرهنگی در کارنامه این استاد برجسته حوزه علمیه قم به چشم می خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار