کد خبر: 610912
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
بهروج

به گزارش جوان از اداره کل اخبار و رسانه های گروهی مجلس، در پیام تسلیت علی لاریجانی آمده است: درگذشت آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی از اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف شد، وی در مسئولیت های فراوان به ویژه ریاست مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان همواره منشأ برکت و خبر بوده است.

لاریجانی درادامه این پیام افزود: اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مردم شریف استان لرستان و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسألت می کنم.

عضویت در مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم لرستان، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگی حضرت آیت الله خمینی در امور حج و زائران بیت الله الحرام و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1360، امامت جمعه موقت تهران و عضویت در فقهای شورای نگهبان از جمله سوابق مرحوم آیت الله طاهری خرم آبادی است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار