کد خبر: 609347
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰
اطلاعیه داوطلبان اعزام به سوریه
ستاد جوانان داوطلب اعزام به سوریه با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت از تمامی داوطلبان برای راهپیمایی بعد از نماز جمعه تهران و همه شهرهای کشور اعلام کرد: از دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم عراق می‌خواهیم راه حرکت نیروهای داوطلب مردمی ایران و عراق را برای اعزام به جبهه‌های سوریه باز کنند.
جوان آنلاین:  متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

۶۰ سال است که از اشغال سرزمین‌های مقدس فلسطین می‌گذرد و تمام این مدت رژیم استعمارگر و وحشی آمریکا پیوسته از غاصبان حمایت کرده است و به منظور تضعیف کشورهای مختلف منطقه که راه مقاومت در مقابل اشغال را پیش گرفته‌اند تجاوزات نظامی، کودتاها، ترورهای فجیع و کشتارهای عظیم را به راه انداخته است.

 

بیشتر از سی سال است که منطقه اسلامی در آتش می‌سوزد و جنابات ضدانسانی آمریکا و صهیونیست‌ها در خون غوطه‌ور است. یک روز حمله به ایران به بهانه مهار خطر انقلاب اسلامی برای جهان، بعد از آن حمله و اشغال جنوب لبنان به بهانه امنیت روز دیگر تجاوز و اشغال افغانستان و کشتار صدها نفر به بهانه وجود یک گروه تروریستی چند نفره که خودشان ساخته بودند و تا امروز آنها را از بین نبرده‌اند بلکه در سوریه، ایران و عراق و لبنان همان گروه را کماکان تحت حمایت خود دارند.

 

روز بعد حمله به عراق به ادعای داشتن سلاح اتمی که هرگز کشف نشد و دروغ بودن آن بر همه جهانیان آشکار شد، هر روز حمله هواپیماهای بدون سرنشین به مردم مظلوم و روستاییان پاکستان، سپس حمایت از سرکوب مصر و از بین بردن دولت منتخب مردم مصر به بهانه وجود اختلاف داخلی و امروز تهدید سوریه به حمله به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی، در حالی که همه می‌دانند این سلاح‌های شیمیایی توسط تروریست‌های تحت حمایت امریکا شلیک شده و دولت سوریه که ۶ ماه است روی دور پیروزی قاطع در همه جبهه‌هاست نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی و ایجاد دردسر برای خود ندارد.

به گزارش دانا، امروز برای همه مردم منطقه آشکار شده است که بهانه‌های تجاوزها و حملات نظامی بهانه‌هایی واهی و بی‌پایه است و هدف چیزی نیست جز حمایت از اشغال فلسطین و حفظ امنیت غاصبان آن.

 

حوادث سی سال گذشته که میلیون‌ها انسان بی‌گناه منطقه را به خاک و خون کشیده است، نشان می‌دهد که تا علت اصلی ناآرامی‌ها یعنی رژیم صهیونیستی از بین نرود منطقه روی آرامش نخواهد دید و هر روز شاهد تجاوز تجدید به یکی از کشورهای منطقه خواهیم بود. مردم منطقه باید یک بار برای همیشه عزم خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی جزم کنند و با از بین بردن این غده سرطانی انگیزه‌های تجاوز را از امریکا بگیرند. لذا ما داوطلبان اعزام به سرزمین مقدس سوریه با انجام راهپیمایی بعد از نماز جمعه ۸ شهریور ۹۲ سراسر کشور خواسته‌های خود را به این شرح اعلام می‌داریم:

 

۱ـ از دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم عراق می‌خواهیم راه حرکت نیروهای داوطلب مردمی ایران و عراق را برای اعزام به جبهه‌های سوریه باز کنند.

 

۲ـ از دولت جمهوری عربی سوریه می‌خواهیم اجازه دهد جوانان ایرانی و عراقی در جبهه‌ های جولان حضور یابند و عملیات مقدس آزادی جولان و پیشروی برای آزادی بیت‌المقدس را آغاز نمایند.

 

۳ـ از دولت جمهوری عربی سوریه می‌خواهیم با موشک‌باران پایگاه های هوایی و موشکی و مراکز فرماندهی ارتش رژیم غاصب و حمله به شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از نیروهای مردمی داوطلب مسلمان در جبهه جولان حمایت نماید.

 

۴ـ از همه مردم منطقه می‌خواهیم هوشیاری به خرج دهند و نگذارند دشمن هر روز یکی از کشورهای ما را از دیگران جدا کند و بکوبد در حالی که دیگران نظاره‌گر باشند. یک روز فلسطین را جدا، یک روز لبنان را، یک روز عراق را و روزی سوریه را. همه باید دست به دست هم دهیم یک‌بار برای همیشه قیام کنیم و با نابودی رژیم صهیونیستی، امریکای وحشی را سرجای خودش بنشانیم و امنیت و آرامش را به منطقه برگردانیم.

 

وعده ما فردا بعد از نماز جمعه تهران و همه شهرهای کشور

و ماالنصر الّا من عندالله العزیز الحکیم

ستاد جوانان داوطلب اعزام به سوریه
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
رمضان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
0
0
لبيك يا خامنه اي
محمد امین حسینیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
0
0
من حاضرم برای رهبرم هر کاری انجام دهم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار