کد خبر: 608378
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جذب پزشک فوق تخصص و متخصص به عنوان یکی از اولویت های جدی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات بیماران نیازمند به حوزه های فوق تخصصی است.
بهروج

دکتر ˈسیاوش بیرانوندˈ افزود: پزشکان فوق تخصص و متخصص فراوانی در استان لرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم استان هستند، اما جذب پزشکان در حوزه های درمانی سطح بالا به صورت ویژه در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 450 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در استان لرستان فعالیت دارند، اظهار داشت: به همین منظور قرار است در روزهای آینده نیازهای داشگاه به پزشکان متخصص و فوق تخصص در تهران بررسی شود تا با رایزنی های جدی بتوانیم بخشی از مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: هر ساله در مهرماه کار جذب پزشکان در سطوح عمومی، تخصص و فوق تخصص در کشور انجام می شود در این راستا رایزنی ها و اعلام نیازها می تواند راه گشای بسیاری از مسائل و مشکلات موجود باشد.

دکتر بیرانوند افزود: در سال جاری نیز جذب پزشکان فوق تخصص در تمامی رشته ها به عنوان اولویت اصلی دانشگاه به شمار می رود تا نیاز موجود استان برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی نیز در این حوزه صورت گرفته است، اظهار داشت:جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در سال جاری به عنوان یکی از برنامه های جدی دانشگاه علوم پزشکی لرستان است تا مردم کمتر در این حوزه های درمانی با مشکل مواجه شوند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار