کد خبر: 608377
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
امام جمعه بروجرد گفت: با توجه به اینکه کشور با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو است می طلبد تا دولت جدید برای حل مشکلات گامهای اساسی بردارد.
بهروج

به گزارش جوان حجت الاسلام والمسلمینˈحسن ترابیˈ  در جمع مسوولان ادارات بروجرد مهمترین اولویت دولت در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی ، مهار تورم لجام گسیخته و مقابله با افزایش سرسام آور قیمت کالاهای و خدمات عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نرخ تورم در کشور با توجه به آمار اخیر بانک مرکزی 34 درصد است ، تصریح کرد: از شعارهای محوری رییس جمهور در دوران تبلیغات انتخابات حل مشکلات اقتصادی بود.

وی همچنین با اشاره به رای بالای ملت به دکتر روحانی و نیز رای بالای مجلس به وزرای ایشان به ویژه وزرای اقتصادی افزود: هم اکنون همه شرایط برای حل مشکلات اقتصادی آماده است و یک جهش و جرکت و شتاب درجهت حل مشکلات معیشتی مردم لازم است.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: مسایل اقتصادی بسیار مهم است و توجه به امر اقتصاد، ایجاد رونق اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال ازموضوعاتی است که باید در اولویت کار دولت یازدهم قرارگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: اگر بسیاری از معضلات را بررسی نماییم می بینیم که ریشه همه آنها فقر ومحرومیت اقتصادی است و اسلام آمده تا به مردم ایمان دهد و نان مردم را به دستشان برساند و اگر ایمان مردم مستحکم شود از آنها موجوداتی آسیب ناپذیر ، خستگی ناپذیر و افرادی فعال و بانشاط می سازد.

وی مهمترین اولویت دولت یازدهم را ابتداحل مشکلات اقتصادی، دوم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی، و اولویت بعد توجه به فرهنگ و غافل نشدن از مقوله فرهنگ عنوان کرد.

وی تاکید کرد: همه تلاش دشمنان بر روی مردم جامعه و کشور تلاش فرهنگی است و متاسفانه دولت های قبل توجه چندانی به مقوله فرهنگی نداشته و مقام معظم رهبری نمره ای را به حوزه فرهنگ دادند منفی بوده است.

امام جمعه بروجردهمچنین گفت: کار اقتصادی نباید ما را از فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی که حافظ نظام است غافل نماید و فراموش نکنیم که در طول 30 سال گذشته و نیز هشت سال دفاع مقدس فرهنگ غنی دینی جاکم بر جامعه به ملت مقاومت بخشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار