کد خبر: 607963
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهداشت و درمان در دو بخش خصوصی و دولتی در کشور بلاتکلیف است.
صوفیوند
‌به گزارش جوان از خرم‌آباد، ایرج عبدی  در مراسم روز پزشک در بیمارستان شفا خرم‌آباد ضمن تبریک این روز گفت: من از وزیر بهداشت دفاع کرده‌ام‌ تا این وضعیت بلاتکلیفی بهداشت و درمان را در دو بخش خصوصی و دولتی سامان دهد.

وی به بحث بودجه اشاره کرد و افزود: بیش از 30 بار به صورت مخالف و موافق در زمینه بودجه در مجلس صحبت کرده‌ام‌ در بودجه تلفیق حق استان‌های زاگرس‌نشین ضایع شده و در این زمینه به این استان‌ها ظلم شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث وصول مالیات بر ارزش افزوده در مجلس رایزنی‌های صورت گرفت، در نهایت به این نتیجه رسیدند که در این زمینه هر استان مالیات جمع‌آوری خود را در استان خود هزینه کند که استانی مانند تهران 1250 میلیارد تومان مالیات جمع‌آوری می‌کند و استانی مانند لرستان یک میلیارد و 700 میلیون تومان است که با این طرح هم مخالفت کرده‌ام.

وی افزود: یک سوم جمعیت کشور لر هستند و متاسفانه نسبت به استان‌های دیگر در بحث اختصاص بودجه به این استان‌ها اجحاف شده است.

عبدی به ناکارآمدی برخی از مدیران استانی اشاره کرد و گفت: برخی از مدیران استانی کارهایی انجام داده‌اند که در شان این استان است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز استان لرستان توسعه نیافته همه ما مقصر هستیم، زیرا خود ما نخواسته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه بهداشت و درمان سرمایه‌گذاری در استان محرومی مانند این استان سخت است و نگهداری آن سخت‌تر است.

عبدی با بیان اینکه بیمارستان‌های خصوصی از لحاظ امکانات و خدمات‌دهی به بیماران تاکنون موفق عمل کرده‌اند، گفت: در این زمینه در مجلس از بخش خصوصی درمان دفاع کرده‌ام.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از سیاستمداران دنیا پزشکان هستند و بشار اسد یک پزشک است که امروز در مقابل همه تروریست‌ها ایستادگی کرده است.

وی افزود: امروز بهداشت و درمان دربخش دولتی سردرگم شده که پزشک خانواده را ادامه دهد، یا دنبال طرح دیگری باشد.

عبدی خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم بیشتر در بخش‌های خصوصی درمان است.

وی افزود: در بخش بهداشت و درمان در زمینه خصوصی و دولتی باید اختلاف قیمت‌ها با هم برابر باشند، تا فشار کمتری بر بیمار وارد شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از منوچهر فولادی و محمد ابراهیم خشنود از پزشکان پیشکسوت استان لرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار