کد خبر: 607193
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بانوان با توجه به مسئولیت‏شان در خانه و خانواده یکی از عناصر فعال در اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب هستند.
 عباس مطهری  در گردهمایی بسیجیان که با حضور بیش از 100 نفر در روستای میقان بسطام برگزار شد، با اشاره به سخنان پیامبر بعد از جنگ احد اظهار داشت: جنگ احد، جنگ سختی بود و وقتی اصحاب از این جنگ بازگشتند، پیامبر به آنان فرمود «شما جهاد اصغر انجام داده‏اید و جهاد بعد از این اکبر است که جهاد با نفس است».

وی افزود: اما جهاد سومی نیز هست که خطاب به بانوان بوده و آن هم تربیت فرزندان و همسرداری است و باید این موضوع مورد اهمیت قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در برهه کنونی که دشمنان اسلام درصدد از هم پاشیدن بنیاد خانواده‏ها هستند، وظیفه بانوان بسیار خطیر و مهم است.

مطهری تصریح کرد: دشمنان فهمیده‏اند که اگر بخواهند جوانان ما و جامعه را تسخیر کنند، تنها راهش از هم پاشیدن بنیان خانواده‏ها و ستون این خیمه یعنی مادران و بانوان جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه تلاش برای تربیت فرزندان جهادی بزرگ است، بیان کرد: بانوان در برهه حساس کنونی وظیفه تربیت فرزندان و همسرداری را به عهده دارند و باید تلاش کنند تا از این مسئولیت خوب برآیند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب بر آن تأکید دارند، از خانواده‏ها آغاز می‏شود و اینجا بانوان و مادران نقش مهمی را ایفا می‏کنید.

وی اظهار داشت: ما در اقتصاد مقاومتی می‏خواهیم ماهیگری به افراد یاد دهیم نه اینکه ماهی به دست آنان دهیم و این از راه فرهنگ‏سازی در جامعه به خصوص از نهاد اجتماعی خانواده انجام خواهد شد.

مطهری تصریح کرد: بانوان در اقتصاد مقاومتی نقش راهنما و مرشد را برای خانواده و به خصوص فرزندان که نسل آینده جامعه هستند، ایفا می‏کنند و باید به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی و ملی با توجه به آموزه‏های اسلامی به فرزندان و پرورش آنها در راستای کمک به اسلام و انقلاب می‏تواند آنها را در راه نظام و انقلاب اسلامی پیشبرد و موفقیت‏های آینده کشور را تضمین کند.

وی تأکید کرد: توجه به داشته‏ها و پتانسیل کشور در جهت ایجاد رشد اقتصادی فعال و وابسته به داخل بسیار مهم است که این فرهنگ‏سازی باید از خانواده‏ها آغاز شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار