کد خبر: 522069
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرنگار ما، دو ماه قبل دختر دانشجويي به پليس مراجعه كرد و گفت از سوي سه پسر جوان مورد آزار قرار گرفته است. او وحشتزده توضيح داد: صبح امروز سوار يك پرايد مسافربري شدم تا به دانشگاهم در تهران بروم. به جز راننده، دو پسر ديگر هم سوار بودند. راننده حركت كرد و وقتي جاده خلوت شد، ناگهان دو پسري كه فكر مي‌كردم مسافر هستند با چاقو مرا تهديد كردند و خواستند پول و طلاهايم را به آنها بدهم. بعد هم در محل خلوتي توقف كردند. من از ترس كارت عابربانك، گوشي موبايل و پولي را كه همراهم بود به آنها دادم. در حالي كه تصور مي‌كردم بعد از دزديدن اموالم مرا رها خواهند كرد با تهديد چاقو مرا در صندلي عقب سوار كردند و دو پسر جوان در دو طرفم نشستند و راننده حركت كرد. 

بعد مرا به خانه‌اي اطراف شهر بردند. وضعيت خانه نشان مي‌داد كسي آنجا زندگي مي‌كند. من به خاطر وحشتي كه داشتم نتوانستم نشاني خانه را به ذهنم بسپارم. سپس هر سه نفر به زور به من تعرض كردند و بعد مرا كنار جاده پياده و فرار كردند. دختر جوان سپس مشخصات ظاهري سه متهم و خودروي آنها را در اختيار پليس گذاشت. مأموران بعد از چهره‌نگاري از متهمان، دست به تحقيقات ميداني زدند تا آنها را دستگير كنند اما چند روز بعد شكايت‌هاي مشابهي به پليس گزارش شد. اظهارات شاكيان نشان مي‌داد متهمان به همان شيوه زنان و دختران را سوار و در خانه‌اي متروكه به آنها تعرض مي‌كنند.
 
بعد از مطرح شدن چهارمين شكايت، مأموران پليس موفق شدند يكي از متهمان را كه جواد نام داشت، دستگير كنند. او ابتدا جرم خودش را انكار كرد اما وقتي با شاكيان روبه‌رو شد، اتهام خودش را قبول كرد و دو همدست خود را كه حميد و مجتبي نام داشتند، به پليس معرفي كرد. مأموران پليس هم به سرعت دو متهم ديگر را دستگير كردند. حميد در بازجويي‌ها گفت: از دو ماه قبل هر سه نفر تصميم گرفتيم به همين شيوه دختران را ربوده و به آنها تعرض كنيم. جواد دو خانه مجردي داشت كه يكي پشت زندان خورين و ديگري نزديك دانشگاه آزاد ورامين قرار داشت. 

بعد از سوار كردن دختران، آنها را به آنجا مي‌كشانديم و به آنها تعرض مي‌كرديم. متهمان در تحقيقات فني پليس اقرار كردند كه به هشت زن و دختر تعرض كرده‌اند. بررسي‌ها نشان داد هر سه متهم در جريان همه آدم‌ربايي و تجاوز‌ها حضور نداشته‌اند و گاهي به صورت دو نفره دست به اعمال مجرمانه مي‌زدند. سرانجام تحقيقات انجام شد و از آنجا كه چهار زن و دختر عليه آنها شكايت كرده بودند، تحقيقات روي اظهارات شاكيان متمركز شد و نشان داد متهمان به سه نفر از آنها تجاوز كرده‌اند. 

سرانجام پرونده به اتهام تعرض متهمان به سه نفر از شاكيان تشكيل و براي رسيدگي به شعبه ۷۷ داگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. به دليل حساسيت پرونده، متهمان به صورت فوق‌العاده در شعبه ۷۷ دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار