کد خبر: 1229471
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: ۷۵ هزار زوج نابارور توسط بیمه سلامت نشان‌دار شدند که ۹۰ درصد از هزینه‌های درمان ناباروی توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

 جوان آنلاین: محمد مهدی ناصحی شامگاه دیشب در بازدید از مراکز درمان ناباروری اردبیل اظهار کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور در بخش دولتی با تعرفه دولتی و در بخش غیر دولتی با تعرفه عمومی و غیردولتی توسط بیمه سلامت پوشش داده می‌شود.

به گزارش فارس، وی افزود: از جهت دارویی ۶۶ قلم دارو و ۲۰ مورد خدمات آزمایشگاهی توسط بیمه سلامت پوشش داده شده که این خدمات برای زوج‌های نابارور نشان‌دار شده ارائه می‌شود.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور تصریح کرد: در سطح کشور ۷۵ هزار زوج نابارور توسط بیمه سلامت نشاندار شده‌اند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شود.

علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل هم در این بازدید گفت: چهار مرکز در استان اردبیل به زوج‌های نابارور خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی افزود: مرکز ریحانه از سال۱۳۹۶ راه اندازی شده است و طی این مدت نزدیک به ۱۰هزار زوج نابارور در این مرکز مراجعه کرده اند که ۲۸۰۰ زوج سال گذشته از خدمات این مرکز استفاده کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار