کد خبر: 521617
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار جوان، ساعت ۲۳ سيزدهم اسفند ۹۱ مأموران كلانتري جواديه در جريان قتل مرد جواني در يك مغازه سوپر ماركت در خيابان جشنواره قرار گرفتند.
با حضور مأموران و بررسي‌هاي اوليه مشخص شد رامين- ۲۸ ساله صاحب سوپر ماركت بر اثر اصابت گلوله به سر مجروح و به بيمارستان منتقل شده است اما بر اثر شدت جراحت فوت شده است.
با اعلام اين خبر به قاضي قريشي زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه ۲۷ تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
كارآگاهان به تحقيق از خانواده مقتول پرداختند اما آنها گفتند از هرگونه اختلاف احتمالي رامين با فرد يا افراد ديگر بي‌اطلاع هستند. در ادامه و با شناسايي تعدادي از دوستان مقتول و در تحقيقات به عمل آمده از آنها، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه مقتول از مدتي پيش، به واسطه پرداخت مبلغ ۷ ميليون تومان به يكي از دوستانش به نام ميثم، به دنبال بازپس‌گيري پول خود بوده است، اما ميثم ـ بنا بر اظهارات اعضاي خانواده مقتول از دوستان صميمي مقتول نيز بوده ـ هر بار به بهانه‌اي از بازپس دادن پول خودداري كرده و همين موضوع زمينه اختلاف آنها با يكديگر شده است .
كارآگاهان به تحقيق از ميثم - ۲۲ ساله پرداختند اما ميثم در اظهارات خود منكر هرگونه اطلاع از وقوع جنايت شد و در خصوص بدهي خود به مقتول نيز عنوان داشت: «رامين از دوستان صميمي من بود و با همديگر در زمينه خريد و فروش گوشي تلفن همراه كار مي‌كرديم و هيچ‌گونه اختلافي با يكديگر نداشتيم.»
در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص اختلاف مالي بين مقتول و ميثم كارآگاهان حساب‌هاي بانكي مقتول را بررسي كردند و مشخص شد او دو چك از ميثم دريافت كرده اما در زمان سررسيد چك‌ها، ميثم آن را پاس نكرده است.
بدين ترتيب و با توجه به تناقضات به دست آمده از اظهارات اوليه ميثم، به دستور مقام قضايي دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
سرانجام متهم بيست و هشتم فروردين لب به اعتراف گشود و به كارآگاهان گفت: به علت بدهي كه بابت خريد و فروش گوشي تلفن همراه به رامين داشتم، با هم دچار اختلاف شده بوديم. هرچه به رامين مي‌گفتم به من فرصت بيشتري بدهد تا بتوانم بدهي او را بدهم، قبول نمي‌كرد به خاطر همين تصميم گرفتم او را به قتل برسانم چند روز قبل از آن يك اسلحه كمري به مبلغ ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان خريدم و شب حادثه ساعت ۲۲ به سوپر ماركت رامين رفتم. او تنها بود. با هم در رابطه با بدهي‌ام صحبت كرديم اما فايده‌اي نداشت و رامين دوباره مرا تهديد كرد. با هم درگير شديم و اسلحه را از كمرم بيرون كشيدم و يك تير به سمت او شليك و به سرعت فرار كردم. اسلحه را هم در حوالي دانشگاه رودهن خاك كردم.
با اعترافات صريح متهم، كارآگاهان اداره دهم موفق به كشف اسلحه كمري و يك عدد خشاب و ۲۵ تير جنگي در نزديكي ساختمان دانشگاه رودهن شدند.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم با قرار بازداشت موقت براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار