کد خبر: 520001
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس
ابراهیم بهاروند اظهار داشت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ آن توسط وزیر به استانداران کل کشور، فارس تا پایان سال ۹۱ از لحاظ وضعیت عملکرد مسکن مهر در کشور رتبه سوم را کسب کرده است.
وی ادامه داد: فارس همواره بین کلان‌شهرهای کشور دارای رتبه اول و دوم بوده است.
بهاروند اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح و به بهره‌برداری رساندن مابقی پروژه‌های مسکن مهر فارس در شش ماهه نخست سال جاری بتوانیم این استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میانگین پروژه‌های در دست اجرای مسکن مهر بالای ۸۰ درصد است که امید داریم این پروژه‌ها را در شش ماهه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسانیم و لذت خانه‌دار شدن مردم را به آنها بچشانیم.
این مسئول در ادامه ابراز داشت: استان فارس در مسکن مهر دارای ۱۱۲ هزار واحد سهمیه شده که از این تعداد ۴۹ هزار و ۳۰۰ واحد سهمیه شهرهای دارای جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر بوده که تاکنون ۳۰ هزار و ۱۴۵ واحد آن افتتاح شده است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس خاطرنشان کرد: در این بین سهمیه شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۳۰ هزار واحد و سهمیه شهر جدید صدرا ۳۲ هزار واحد است.
بهاروند در ادامه سخنان خود هم‌چنین تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۸۵۰ واحد مسکن مهر دیگر شامل ۹ هزار و ۹۲۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۵ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۷ هزار و ۴۵۰ واحد در شهر جدید صدرا آماده افتتاح داریم که به زودی و با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار