کد خبر: 515594
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
کیهان نوشت: محمدجواد حق شناس اظهار داشت: با شناختي كه از آقاي هاشمي دارم؛ مطمئن هستم كه در انتخابات آينده به شدت اثرگذار است، اما نه به عنوان يك بازيگر، بلكه به عنوان يك بازي ساز. نگاه من اين است.

وي مي افزايد: بعضا آدم مي بيند كه كسي احساس مي كند از موقعيت بازي سازي به بازيگري تبديل شود. اينكه آقاي هاشمي بازي سازي مي كند را صددرصد نمي گويم، اما احتمال بازيگري ايشان بسيار ضعيف است.
 
مدير مسئول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي مي گويد: براساس شناختي كه از فضا، موقعيت و رفتارهاي ايشان (هاشمي) دارم، احساس من اين است كه تلاش وي بر اين است كه در انتخابات اثرگذار و بازي ساز باشد اما اينكه بخواهد به خودش ختم شده و خودش وارد صحنه شود، احساس من اين است كه بيشتر تمايل تيم دولت و احمدي نژاد است. چون احمدي نژاد هم در 84 و هم 88 فضا را دوقطبي كردند و در اين فضاي دوقطبي به نظر مي رسد كه احساس مي كند كه برنده شده است. بدشان نمي آيد كه اين فضاي دوقطبي را در سال 92 هم تكرار كند. احساسشان اين است كه در اين فضاي دو قطبي برنده خواهند بود. اين دو قطبي با حضور هاشمي برايشان محقق مي شود.

حق شناس اين را هم گفته كه در صورت نيامدن خاتمي، احزاب اصلاح طلب چند ساز و كار و از جمله «پارلمان اصلاحات»، «طرح مناسك كواكبيان» و «تشكيل اتاق فكر» را براي رسيدن به اجماع بررسي خواهند كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار