کد خبر: 514755
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
وزیر اطلاعات خبرداد:
فارس: حیدر مصلحی وزیر اطلاعات صبح امروز در همایش شورای دستگاه‌های نظارتی مرکز و استان‌های کشور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نکته مهم و قابل توجه این است که در انتخابات آتی باید به گفتمان امام و رهبری توجه داشت.
 
وی تصریح کرد: این گفتمان باید شعار همه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد و نکته مهم این است که این گفتمان در دوره‌های اخیر موفقیت‌های خوبی داشته است.
 
وزیر اطلاعات تصریح کرد: این گفتمان در دولت نهم و دهم موفقیت چشمگیری داشت و بر همین اصل این دو دولت بنا گذاشته شد البته افرادی از ابتدا همراه این گفتمان بودند اما تنها چند قدم با آن جلو آمدند و از همراهی این گفتمان کنار رفتند.
 
وی تصریح کرد: به طور قطع این گفتمان گفتمان موفقیت‌آمیزی بوده است که باید تلاش کنیم به خاطر سوء تدبیر و بداخلاقی عده‌ای این گفتمان زیر سؤال نرود.
 
حجت‌الاسلام مصلحی به تحرکات جریان فتنه اشاره کرد و گفت: این جریان با پشتوانه مالی داخلی و خارجی خود را مجهز کرده و می‌خواهد برای انتخابات برنامه‌هایی داشته باشد.
 
وی به برگزاری همزمان دو انتخابات بزرگ در سال 92اشاره کرد و گفت: بحث نظارت بر شوراها مطلب مهمی است زیرا از نظر اقتصادی و برخی مصوبات این پتانسیل وجود دارد که در آنجا سوء استفاده‌هایی صورت گیرد.
 
وزیر اطلاعات گفت: شورای دستگاه‌های نظارتی هم باید به عنوان ناظر بر سلامت دستگاه‌ها با وقوع جرایم اینچنینی مقابله کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار