کد خبر: 513789
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
خبرگزاری دانشجو: ولایتی با اشاره به ائتلاف شکل گرفته در آستانه انتخابات 92 تصریح کرد: این ائتلاف به منظور حفظ وحدت اصولگرایان است و امیدواریم که جبهه پایداری نیز به ما بپیوندد تا این اتحاد ایجاد شود.
 
وی با اشاره به سرمقاله یکی از روزنامه ها در خصوص نامه ای که به همراه جمعی از اساتید دانشگاه ها به مقامات مصری نوشتند، افزود: این نامه ابتدا به ساکن نبود و مدتی پیش چند نفر از گریختگان از جمهوری اسلامی که زیر پرچم انگلیس بودند، نامه ای به مرسی در خصوص عدم ادامه راه انقلاب اسلامی ایران و عدم دخالت دین در سیاست و همچنین در ترویج سکولاریسم نوشتند که در رسانه های بیگانه هم تبلیغ بسیاری شد.
 
مشاور رهبری در امور بین الملل بیان داشت: این اقدام به منطقه و دنیا القا می کرد که در ایران افراد طرفدار حکومت جمهوری اسلامی افرادی متحجر، و افرادی که در لندن زندگی می کنند، روشنفکر هستند و اینها مخالفند.
 
ولایتی تصریح کرد: در مقابل ما نیز این را بر خود وظیفه دانستیم که به عنوان کسانی که سابقه دانشگاهی و کارهای علمی داشتیم این عمل را انجام داده و بگوییم، آن نظامی که آزادی بخش است همین جمهوری اسلامی است و هیچ تعلق غیر اعتقادی نداریم و اعتقاد به این نظام داریم و گفتیم که شما هم که این مشکلات را دارید، راهتان ادامه این انقلاب است «انا هدیناه السبیل اما شاکرا اما کفورا»، خواه قبول کنند و خواه قبول نکنند.
 
وی خاطرنشان کرد: بالاخره نیز در این راستا بعضی از افراد در همین کشورهای انقلاب کرده هستند که هنوز برای اسرائیل اهمیت قائلند و از آنها می ترسند و همان روابط کمپ دیویدی را ادامه می دهند که این طبیعی است و باید هم این جواب را بدهند؛ ولی ما باید حرفمان را بزنیم و از راه خود دفاع کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار