کد خبر: 509664
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

ضرغام صادقی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز برخی از برکات انقلاب اسلامی را برشمرد و اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی میانگین مشارکت مردم به ازای انتخابات هر ساله ۶۳ درصد است.
وی افزود: بانوان در عرصه‌های فرهنگی، علمی و آموزشی کشور حضور فعال دارند چنانکه در رژیم شاه تنها ۱۰ درصد و امروز بیش از ۵۱ درصد زنان در عرصه‌های دانشگاهی حضور یافته‌اند.
صادقی ادامه داد: در زمان شاه به اندازه انگشتان دست قاری و حافظ قرآن نداشتیم و امروز یک‌میلیون جوان در اعتکاف شرکت می‌کنند و جنبش میلیونی حفظ قرآن به راه می‌افتد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در آمریکا حدود ۵ میلیون مسلمان وجود دارد که ۴۰ درصد آن بعد از پیروزی انقلاب به دین اسلام مشرف شده‌اند.
عضو کمیسیون اجتماعی اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در رژیم شاه در بدترین شرایط کشاورزی و اختلاف طبقاتی قرار داشتیم اما امروز از نظر انرژی، علوم مختلف، کشاورزی، فولاد، پزشکی، نانو و صدها عرصه دیگر در جهان حرف برای گفتن داریم.
وی با اشاره به ساخت و سازهای عمرانی بسیار صورت گرفته در روستاها پس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: در رژیم شاه ارتش ما گوش به فرمان بیگانگان و حافظ منافع آنها در منطقه بود اما امروز به یمن تلاش‌های دلاورمردان ارتش و سپاه، ایران اسلامی به ۵۷ کشور دنیا انواع سلاح را صادر می‌کند.
صادقی ابراز داشت: اگر در سوریه اسد توانسته ۲۴ ماه در مقابل معارضان وابسته به چند کشور استکباری، مقاومت کند به برکت الگوبرداری از بسیج ایران است و به زودی شاهد در هم شکستن معارضان و پیروی حلقه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در سوریه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: تنها جنگی که در آن یک وجب از خاک کشور از دست نرفت پس از پیروزی انقلاب صورت گرفت.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم شاه حاصل کودتا و انقلاب اسلامی حاصل اراده مردم بود، ابراز داشت: شاه چند هفته یک‌بار با نمایندگان آمریکا و انگلیس جلسه داشت و از آنها کسب تکلیف می‌کرد اما نظام جمهوری اسلامی به خواست خدا، جز در برابر مردم پاسخگوی هیچ قدرتی در جهان نیست.
وی اضافه کرد: اکنون زمان آن است که با پرهیز از اختلافات سیاسی، مشکلاتی که در مباحث اقتصادی وجود دارد با قدرت رفع شود.
صادقی افزود: سازمان‌های نظارتی و بازرسی به طور جدی بر بازار و اماکن اقتصادی نظارت کنند تا مردم با مشکل روبه‌رو نشوند.
این نماینده مجلس با اشاره به شکست دشمن در ایجاد فضای امنیتی در انتخابات مجلس و کاهش مشارکت مردم گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز با درایت رهبری و با هوشیاری نخبگان و عموم مردم یک جشن ملی مشارکت و اقتدار را برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار