کد خبر: 509663
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
امام جمعه جهرم:

حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های شهر دارالمومنین با گرامی‌داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام روزهای خدایی بوده و باید قدر آن را دانسته و برای همیشه در تاریخ کشورمان باقی بماند.
وی با بیان اینکه نعمت دین در جمهوری اسلامی با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست، افزود: بزرگترین کار نظام جمهوری اسلامی زمینه‌ساز بودن حرکت آن به سوی خدا بوده است.
امام جمعه جهرم با بیان اینکه مسئله سوریه بدون دخالت ایران قابل برطرف شدن نیست، ابراز داشت: این امر در جلسه‌ای که با حضور سران آمریکا و کشورهای دیگر برای به نتیجه رسیدن مسئله سوریه در ژنو برگزار شد مشهود بوده است.
وی با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به سوریه نیز گفت: اسرائیل در کمال نادانی و ابلهی حمله به سوریه را آغاز کرد و هر بار که به کشورهای مسلمان هجمه وارد می‌کند با قدرت عظیم آنها روبه‌رو شده و سر جای خودش می‌نشیند.
دژکام احساس قدرت مسلمانان در مبارزه با استکبار را نتیجه الگو گرفتن از جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: رئیس شورای امنیت ملی ایران به طور رسمی اعلام کرد که اسرائیل در برابر حمله به سوریه به زودی پشیمان می‌شود.
وی قدرتمندی ایران اسلامی را غیر قابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: قدرتمندی ایران در زمینه‌های مختلف به برکت دین مبین اسلام بوده و ارسال نخستین کاوشگر فضایی ایران با موجودات زنده به اعماق آسمان از نمونه‌های بارز آن است.
خطیب نماز جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار دوباره عملیات اجرایی راه آهن شیراز - جهرم - بندرعباس گفت: با توجه به اینکه مدت یک‌سال از توقف این پروژه می‌گذرد امیدواریم طبق قولی که مسئولان در روز کلنگ‌زنی آن دادند ظرف مدت ۲۷ ماه این خط آهن به بهره‌برداری برسد.
این مسئول تصریح کرد: به قطع راه آهن یکی از شاهرگ‌های اقتصادی بوده که می‌تواند در راستای توسعه و پیشرفت شهر تاثیر بسزایی داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار