کد خبر: 499075
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: نمایندگان در سالروز تصویب قانون اساسی طرحی را تصویب کردند که به اذعان تعداد زیادی از نمایندگان و شورای نگهبان برخلاف قانون است.

وی افزود: حرمت قانون اساسی را ما باید نگه داریم چرا که حرمت امامزاده را باید متولی آن نگه دارد.

بذرپاش ادامه داد: طرح اصلاح قانون انتخابات طبق نظر مرکز پژوهش‌ها، شورای نگهبان و بسیاری دیگر از فعالین با قانون اساسی مغایرت‌های زیادی دارد و در واقع مصوبه امروز مجلس بی‌حرمتی به قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با یادآوری اقدامات مجلس ششم اضافه کرد: فرق این مجلس با مجلس ششم در چیست؟ چرا که در آن مجلس هم مسائلی مثل لوایح دوقلو مطرح شد که جنجال زیادی به پا کرد.

بذرپاش با تاکید بر اینکه مصوبه امروز مجلس توسط شورای نگهبان رد می‌شود، اظهار داشت: در مجلس ششم هم مسائل انتخابات با جنجال زیاد تصویب شد و در نهایت کار به مجمع تشخص رفت و به نظر می‌رسد که در حال حاضر همین اتفاق بیفتد.

نماینده مردم تهران با انتقاد از برخی از مواد طرح مذکور اضافه کرد: آیا تشکیل کمپین امضا در شان مجلس است. مصوبه امروز مجلس بر خلاف قانون بود. در حالی که ما امروز در سالروز تصویب قانون اساسی هم قرار داشتیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار