کد خبر: 487782
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱
آخرین اخبار از بازگشت یکی از عوامل فتنه

جوان آنلاین: وکیل خانوادگی هاشمی رفسنجانی ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان مهدی در فرودگاه امام (ره) را رد کرد. 

سیدمحمود علیزاده طباطبایی ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان در فرودگاه امام خمینی (ره) را رد کرد. 

وی تصریح کرد: با محسن هاشمی تماس گرفتم، به من گفت که مهدی با ماشین دادسرا به سمت منزل پدرش در جماران راهی شده است. معاون دادستان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و ابلاغ احضاریه به مهدی هاشمی از وی تعهد گرفت که ظرف ۲۴ ساعت خود را به دادسرای مرکز معرفی کند.
در عین حال برخی شنیده‌ها نیز حاکیست مهدی هاشمی باید ساعت ۸ صبح امروز خود را به دادسرای ویژه شهید مقدس معرفی کند. 

جریان سازی فرزندان هاشمی 

یاسر و فاطمه هاشمی در حال خروج از فرودگاه امام خمینی(ره)، خبر بازداشت شدن مهدی هاشمی را اعلام کرده بودند. آنها همچنین انتقادات شدیدی را به دستگاه های اطلاعاتی و قضایی وارد کردند. 

درباره چرایی خبر اعلام شده از سوی یاسر هاشمی گفت که برای مواجه نشدن مهدی هاشمی با خبرنگاران، ماموران دادستانی وی را از یاسر و فاطمه هاشمی جدا کردند و به همین دلیل، چنین خبری از روی عصبانیت اعلام شد وگرنه مهدی هاشمی بازداشت نشده و به تحت تدابیر امنیتی به سمت منزل پدر راهی شده است. 

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این پرسش که آیا در بدو ورود مهدی هاشمی به ایران از سوی نماینده دادستان تهران اتهامی به وی تفهیم شده است یا خیر؟ گفته بود: در فرودگاه اتهامی تفهیم نشده است زیرا اصولا در فرودگاه تفهیم اتهام نمی شود بلکه تنها به موکلم اخطار داده و این امر ابلاغ شد که ظرف ۲۴ ساعت خود را به دادسرا معرفی کند.


در هنگام خروج از فرودگاه، یاسر هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: مهدی مشکلی ندارد و به همین خاطر با افتخار به ایران بازگشته است. 

وی در برابر این پرسش یکی از خبرنگاران که "پس پرونده های مطرح شده درباره مهدی هاشمی چیست؟"، پاسخ داد: دزدان ۳ هزار میلیاردی دارند با آزادی می گردند. پرونده های داغ تری هست که باید به آنها رسیدگی شود. 

فاطمه هاشمی نیز با انتقاد از دستگاه قضایی کشور اظهار کرد: دزدان، جاسوسان و فاسدان آزادند ولی فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روانه زندان می شوند. 

مهدي هاشمي با پرواز دوبي ـ تهران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقيقه شب يكشنبه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به كشور بازگشت. ياسر و فاطمه هاشمي كه برای استقبال از مهدي به دوبي رفته بودند، به همراه وي وارد تهران شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار