کد خبر: 482680
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
مهر: مهدی نبی زاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند، درباره حضور هیأت هندی در اجلاس عدم تعهدها در تهران گفت: از طرف هند در شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران هم هیأتی در سطح سران با ریاست مان موهان سینگ نخست وزیر هند، هیأتی در سطح وزیر امور خارجه و هیأتی نیز در سطح کارشناسی حضور پیدا خواهند کرد.
 
 
نبی زاده افزود: هیأت همراه نخست وزیر هند شامل وزیر امور خارجه ، دبیر شورای امنیت ملی و دونفر از معاونین نخست وزیر این کشور و همچنین کارشناسان مختلف خواهند بود.
 
 
نبی زاده با اشاره به اینکه کارشناسان از روز اول اجلاس حضور خواهند داشت، بیان کرد: وزیر امور خارجه 7 شهریور ماه و نخست وزیر هند نیز 8 شهریور ماه وارد تهران خواهند شد.
 
 
وی با اشاره به اینکه هیأت هندی که به تهران سفر می کنند حدود 150 نفر خواهند بود، تصریح کرد: بخشی از وزارت خارجه و نخست وزیری در سطوح سیاسی و اقتصادی هستند و حدود 40 نفر نیز از رسانه ها نخست وزیر را همراهی خواهند کرد.
 
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند تأکید کرد: مطمئنیم که حضور در این سطح در اجلاس غیر متعهد ها از سوی هند هم بر همکاری های منطقه ای و هم همکاری های دو جانبه اثرات مثبت و سازنده ای خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار