کد خبر: 481909
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
ایسنا: علي لاريجاني صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه علني مجلس، ضمن ارائه گزارشي از بازديد روز گذشته خود از مناطق زلزله‌زده در آذربايجان شرقي، اظهار داشت: روز گذشته به نيابت از نمايندگان و در معيت برخي از همكاران از مناطق زلزله‌زده در استان آذربايجان شرقي بازديد كرديم و از نزديك وضع هموطنان را مورد بررسي قرار داديم.
 
وي تصريح كرد: خوشبختانه تلاش‌هاي اوليه نجات مصدومين و اسكان مردم از سوي ستاد مديريت بحران، سازمان هلال‌احمر و ساير دستگاه‌ها نسبتا به خوبي انجام شده كه البته نقايص كمي در مورد كمبود چادر و امكانات سرويس بهداشتي و حمام مشاهده مي‌شد.
 
رييس مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: مساله مهم‌تر روشن كردن وضعيت مردم منطقه از نظر اسكان با توجه به فصل سرماست كه يكي از دغدغه‌هاي مهم است و بايد ساماندهي مراكز روستاييان با تقسيم كار مناسب صورت گيرد.
 
لاريجاني افزود: اين موضوع در ستاد مديريت بحران نيز مورد بحث و بررسي قرارگرفته و دولت نيز تدابير لازم را اتخاذ كرده است كه اميدواريم سريعتر گزارش كميسيون عمران نيز در اين زمينه تهيه و پيگيري‌هاي لازم انجام شود.
 
وي همچنين به كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي ماموريت داد كه بر عملكرد وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات مستمر نظارت داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار