کد خبر: 481732
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵
مهر: معاون اول رئیس جمهور با تأیید آمار 253 نفری جان باختگان زلزله روز شنبه، گفت: هیئت دولت به استاندار آذربایجان شرقی اختیار داده با مدیران کم کار در امر امدادرسانی به زلزله زدگان برخورد شود.
 
 محمدرضا رحیمی بامداد سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه مربوط به مناطق زلزله‌زده که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی تشکیل شده بود گفت: دولت تمام تلاش خود را بکار بسته و ادامه خواهد داد ولی مردم نیز باید یاری رسان ما در امرامدادرسانی و اسکان زلزله‌زدگان باشند.
 
رحیمی با اشاره به قبول کمک های انسان دوستانه خارجی گفت: کشور ما در موقعیت های مختلف به کمک حادثه دیدگان سایر کشورها شتافته و اکنون در این شرایط آماده دریافت کمک های کشورهای مختلف به زلزله زدگان آذربایجان شرقی هستیم و کمک آنها را قبول می کنیم.
 
رحیمی در ادامه افزود: با اختیاری که هیئت دولت به استاندار آذربایجان شرقی داده می توانند با مدیران کم کار در بحث امداد رسانی به زلزله زدگان برخورد کنند.
 
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما در کنار مردم هستیم و دردهای آنها را احساس می کنیم، از مدیریتهایی که زیر کولر گازی انجام می شوند انتقاد کرد و افزود: طی روزهای آینده به سرعت مشکلات حل شده و نیازهای اسکان و معیشتی زلزله زده ها برطرف خواهد شد. تمام تلاش بر این است تا قبل از سرما مسئله اسکان زلزله زدگان خاتمه یابد.
 
رحیمی در پاسخ به سوالی، آمار استاندار آذربایجان شرقی در خصوص تلفات جانی زلزله اخیر را تأیید کرد.
 
وزیر بهداشت در مجلس شورای اسلامی تعداد جان‌باختگان زلزله آذربایجان شرقی را 306 نفر و استاندار آذربایجان شرقی تعداد جان باختگان این زلزله را 253 نفر اعلام کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار