کد خبر: 479363
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰
افکارنیوز: درهمین راستا پس از پایان این جلسه مدیران بدون درز خبری از داخل جلسه فقط به بیان گرانی‌ها حل می‌شود اکتفا کردند.

به دلیل اینکه این جلسه فوق سری و محرمانه و صدالبته با «سکیوریتی» بالا و به نوعی تاپ سکرت و کاملا و جدا غیرعلنی بوده تا کنون از این جلسه اسرار آمیز خبری منتشر نشده است و ظاهرا هم مثل دیگر قضایا قرار نیست خبری هم منتشر شود.

اما براساس برخی اخبار رسیده و نرسیده دیالگوهای رد و بدل شده در بین این عزیزان همیشه به فکر مردم! منتشر شده که در ادامه بخشی از آن را خواهیم آورد.

یکی ازاهالی بهارستان: بنده از تمام وزیران که منت برسرمجلس گذاشتند و برای گپی دوستانه (!) به صحن آمدند تشکر می‌کنم؛ دفعه بعدی ما خدمتشان می‌رسیم.

دوستان‌‌ همان طور که می‌دانید چندوقتی است که مردم هی دائما مرغ می‌خواهند؛ ما این جلسه را تشکیل دادیم که از شما بپرسیم که چگونه باید این خواسته مرغی مردم را کنترل کنیم تا این فرهنگ مرغ خوری که متاسفانه یک فرهنگ غربی وارداتی صهیونیستی است جمع بشود!

یکی از وزیران: متاسفانه در تایید صحبت‌های برادر عزیز وگرانقدر و گرانسنگ و گرانمایه‌مان (که حقیقتا ما برای هم مثل همیشه کوکولا باز می‌کنیم) مردم در این چندماه به شدت تحت تاثیر فرهنگ غیر ایرانی مرغ خوری قرار گرفته‌اند و «نان وپنیر و لبو» را فراموش کرده‌اند.

از طرف دیگر این خواسته بی‌جای مردم همراه شده با برخی توطئه‌های داخلی که متاسفانه در راستای منافع استکبار جهانی گام برمی دارند.

یکی دیگر از مدیران: من هم ضمن تایید حرفهای دو برادر عزیز و بزرگوارمان که واقعا از خانواده‌ای اصیل و غیور هستند چون بنده پدرش را از بچگی می‌شناختم اعلام می‌کنم که ما تاکنون ۲۰۰۰مرغ متخلف و سردسته‌های باند مخوفشان را شناسایی و آماده برخورد هستیم.

ضمن اینکه در یک عملیات پارتیزانی که از چندین ماه قبل طراحی شده بود متوجه شدیم که ۱۰۰ مرغ سوداگر تلاش دارند که در یکی از مرغداریهای نزدیک میناب (!) تخم ریزی کنند که خیلی سریع وارد شده و پر این اراذل و اوباش را در ملا عام چیدیم.

یکی از مدیران فرهنگی حاضر در جلسه: بنده هم ضمن تایید سه برادر بزرگوار قبلی که حقیقتا حرف نزدند بلکه «دُرگویی» کردند و همین طوری لعل ریختند کف بهارستان، براین باورم که باید با فرهنگ سازی جلوی این فرهنگ مرغی را گرفت و در همین زمینه برنامه‌های مختلفی برای آن تدارک دیده‌ایم که به شرح زیر است:

۱-افشای پشت پرده چهره مرغ‌ها در رسانه‌ها
۲-ترویج فرهنگ «نان و پنیر» و ارشاد هم وطنان در این زمینه
۳-پخش رسوایی گسترده مرغ‌ها در احتکار مرغ و فساد اخلاقی آن‌ها در این زمینه در بخشهای خبری
۴-نمایش چهره خروس‌ها با عنوان «تحت تعقیب»
۵-اعلام هشدار به خانواده‌ها و آگاه سازی آن‌ها درباره خطر بالقلوه جوجه‌هایی که در منزل نگه می‌دارند؛ اعم از جوجه اردک و جوجه مرغ و یا هر گونه جوجه دیگر...!
۶-تکریم ریحان و بنفشه و جعفری و شناساندن این عزیزان به هموطنان برای استفاده

اما در کنار این موضوع شنیده‌ها حاکی است که پس از رد و بدل شدن این صحبتهای بسیار سازنده همه عزیزان به صورت دسته جمعی تصمیم گرفتند تا دست جمعی به شهروندان بگویند که به طور دسته جمعی مشکل گرانی را برای جمعیت ایرانی حل می‌کنیم و مجموعا نگران نباشید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار