کد خبر: 477037
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
ايسنا: اين كارگردان سينما كه در نشست مجمع هنرمندان خراسان سخن مي‌‌‌‌گفت، مطرح كرد: خيلي خوشحالم كه در جمع همشهريانم هستم و آخرين باري كه در اين مراسم شركت كردم به خاطر فيلم «نيش زنبور» بود ولي اميدوارم بتوانم سال ديگر با فيلم جديدي در اين مراسم شركت كنم.
 
 
عطاران در ادامه از مشكلات ساخت فيلم‌ سخن گفت و ادامه داد: ما بعد از ساخت فيلم بيشتر به مشكل خورديم تا زمان ساخت چون قسمت‌هايي را كه دوست داشتم به دليل مميزي در فيلم نيست و هربار اين قسمت‌هاي فيلم را مي‌بينم، كمي عصبي مي‌شوم.
 
 
كارگردان «خوابم مي‌آد» در بخش ديگري از اين نشست درباره‌ي اينكه برخي معتقدند، اين فيلم برداشتي از فيلم «پول را بردار و فرار كن» «وودي الن» است گفت: زماني كه من فيلم نامه را مي‌خواندم اين نكته را نمي‌دانستم و حتما به خاطر اينكه فضاي نوشته به كارهاي مورد علاقه‌ام نزديك بوده از آن خوشم آمده ولي من خيلي سعي داشتم فيلم شبيه كار ديگر كارگردان‌ها نشود.
 
 
رضا عطاران در بخش ديگري از اين برنامه كه در پرديس سينمايي «ملت» برگزار شده بود براي پاسخ به سوالات تماشاگران به روي صحنه آمد و ضمن تسليت درگذشت حميد سمندريان گفت: هيچ وقت شاگرد ايشان نبوده‌ام ولي در اولين سريال تلويزيوني‌ام «سيب خنده» از شاگردان اين هنرمند مثل مجيد صالحي استفاده كردم كه خود استاد سمندريان سرضبط اين سريال حضور داشته‌اند.
 
 
وي در ادامه به نظر منتقدان كه در فيلم «خوابم مي‌آد» از انديشه خاصي استفاده شده اشاره كرد و گفت: من در اين اثر به طرف هيچ فلسفه‌اي و هيچ ايده‌آليستي نرفته‌ام و فقط قصد داشته‌ام فيلم متفاوتي ارائه دهم و در بخش‌هاي مختلف سعي كرده‌ام از كارهاي تلويزيونيم بهتر عمل كنم.
 
 
عطاران درباره به نمايش گذاشته نشدن فيلمش توسط حوزه‌ي هنري اشاره كرد و اظهار كرد: دليل پخش شدن اين فيلم را نمي‌دانم، گويا طبق ليستي كه از قبل تعيين شده بود عمل مي‌كنند.
 
 
كارگردان «خوابم مي‌آد» در پايان سخنانش گفت: تمام اتفاقات رخ داده در فيلم به صورت عمدي بوده و تمام تلاش ما براين بوده است تا بهترين پلان‌ها را انتخاب كنيم و با ديدن فيلم متوجه مي‌شويم كه فيلم در چند شاخه «ژانر» مختلف «ملودرام» ،‌«كمدي»،«وسترن»،«اكشن» و «تراژدي» ساخته شده است.
 
 
در مراسمي كه ۲۶ تير ماه از سوي مجمع هنرمندان خراسان برگزار شد از عوامل ساخت فيلم سينمايي «خوابم مياد» از جمله رضا عطاران كارگردان فيلم تقدير شد.
 
 
اين مراسم با قطعه تكنوازي دف و آواز زنده‌ي «حافظ ايماني» آغاز شد.
 
 
فيلم «خوابم مي‌آد» در پايان مراسم به دليل ازدحام بيش از حد جمعيت در دو سالن بصورت همزمان پخش شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار