کد خبر: 474809
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
ایسنا: نعمت‌الله تركي درباره قيمت مرغ در بازار گفت: بر اساس آخرين تصميمات اتخاذ شده براي قيمت‌گذاري مرغ گرم، واحدهايي كه تحت حمايت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و نهاده دريافت مي‌كنند موظفند با قيمت چهار هزار و 700 تومان مرغ گرم را ارائه كنند و واحدهايي كه نهاده را با قيمت آزاد تهيه مي‌كنند، حداكثر قيمت مرغ فروشي آنها پنج هزار و 200 تومان در نظر گرفته شود.

وي با تاكيد بر اينكه نظارت‌ها به صورت روزانه انجام مي‌شود و با هر نوع تخلفي به شدت برخورد خواهد شد، عنوان كرد: كساني كه براي اول و دوم اقدام به گرانفروشي كنند، جريمه نقدي مي‌شوند و براي بار سوم مغازه آنها پلمپ خواهد شد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار تهران تصريح كرد: از روزهاي گذشته براي اشباع بازار و كاهش قيمت مرغ گرم 220 تن مرغ گرم روزانه به بازار تزريق مي‌شود كه با تفاهم‌نامه‌اي كه امروز صورت گرفت، 200 تن به اين مقدار افزوده شده و از فردا 420 تن مرغ گرم روانه بازار خواهد شد.

تركي تاكيد كرد: شهروندان تنها بر اساس قيمت‌هاي مصوب و اعلام شده اقدام به خريد مرغ گرم كنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به شماره 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به شكايت آنها رسيدگي شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار