کد خبر: 472650
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
مهر: اجتماع روحانیون و ائمه جمعه نخبگان و نمایندگان استان همدان شب گذشته با حضور رئیس مجلس شوای اسلامی در هتل شیان تهران برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

* با وجود اینکه علی لاریجانی از ساعت 21 وارد تالار هتل شیان شد، این برنامه با تاخیر زیاد و از ساعت 22 آغاز شد تا ساعت 24 ادامه داشت .

* در این مراسم که با عنوان نشست نخبگان استان همدان برگزار شد، محمد حسین صالحی مرام معاون سابق اسفندیار رحیم مشایی در نهاد ریاست جمهوری و معاون فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، محمد حسین صوفی معاون سازمان صدا وسیما، مجید مظفری بازیگر سینما، حسن غفوری فرد نماینده مجلس هشتم، محمد باقر بهرامی سفیر ایران در آذربایجان، علی رازینی معاون حقوقی قوه قضاییه و موسوی مسئول دفتر آیت الله نوری همدانی حضور داشتند.

* قاری آغاز این مراسم به گفته مجری از مدیران وزارت خارجه بود.

* در تالار محل برگزاری این مراسم تزئینات مربوط به برگزاری جشن های عروسی به چشم می خورد و بیانگر مورد استفاده اصلی تالار در طول سال بود.

* آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه انتقاد و نقد خصلت یک جلسه است گفت: هم اکنون 4 میلیون دختر بالای 25 سال در کشور وجود دارند که امکان ازدواج ندارند. حال باید گفت ساخت پل بندرعباس - قشم مهمتر است یا سرنوشت ازدواج این جوانان؟ وی همچنین گفت در یکی از استانهای همجوار استان همدان سالانه پانصد نفر خود را می کشند.

* اصغر حجازی از نمایندگان استان همدان در دوره هشتم نیز تقدیر ویژه ای لاریجانی به عمل آورد و گفت: بهترین وقت های مجلس هشتم زمانی بود که از سخنان دکتر لاریجانی بهره مند می شدیم.

* به دلیل تاخیر زیاد در زمان برگزاری مراسم ، پذیرایی از مهمانان با شیرینی ومیوه بعد از ساعت 11:30 شب و همزمان با سخنرانی لاریجانی انجام شد. رئیس مجلس در میانه سخنرانی در این باره گفت: من فکر می کردم امشب شام خدمت همدانی ها باشیم اما با این وضعیت احتمالا صبحانه خدمت شما هستیم.

* دریدگی گفتاری از کلمات ابدعی جدید لاریجانی در جلسه شنبه شب بود. لاریجانی زمانی که می خواست این کلمه را بکار ببرد خطاب به حضار گفت می خواهم چیزی بگویم که شاید بگوئید کمی گستاخ هستم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار