کد خبر: 461654
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
به گزارش شفاف، پلیس این حمله را به دو تیراندازی در هفته گذشته که در آنها سه سرباز آفریقایی تبار کشته شدند مرتبط می داند. منابع نزدیک به تحقیقات می گویند که همان سلاح و موتور مسروقه در هر سه حمله به کار گرفته شده است.

دوشنبه بعد از ظهر هزاران نفر به یاد قربانیان در خیابان های پاریس راهپیمایی کردند. کلیه مدارس فرانسه صبح سه شنبه در ساعت ۱۱:۰۰ به وقت محلی یک دقیقه سکوت کردند.


تراژدی ملی

نیکلا سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه که پس از حمله تازه به تولوز رفت آن را یک تراژدی ملی توصیف کرد. او گفت یک شخص واحد هر سه حمله را انجام داده است. وی گفت محافظان مسلح قرار است در اطراف مدارس مذهبی، و همچنین کلیه ساختمان های یهودی و اسلامی مستقر شوند. حمله صبح روز دوشنبه در تولوز زمانی رخ داد که والدین دانش‌آموزان این مدرسه یهودی به نام اوزار هاتورا، در حال رساندن فرزندانشان بودند.

موتور مورد استفاده در حمله، پنج روز پیش از تیراندازی اول در تولوز ربوده شده بود. منابع پلیس می گویند که نمره آن توسط دوربین های مدار بسته در مدرسه ضبط شد.

یک هفته پیش، یک سرباز چترباز ۳۰ ساله در منطقه‌ای مسکونی در تولوز فرانسه به قتل رسید و روز پنجشنبه گذشته نیز در شهر مونتوبان در حدود ۴۶ کیلومتری تولوز، سه نفر زمانی که در حال کار با یک دستگاه خودپرداز بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند که دو نفر از آنها کشته شدند و نفر سوم زخمی شد. دو قربانی حمله مونتوبان نیز از نیروهای نظامی بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار