کد خبر: 1225414
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در کاخ نخست وزیری در اسلام‌آباد رسما از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

جوان آنلاین: محمد شهباز شریف در بدو ورود دکتر رئیسی، از رئیس جمهور کشورمان و اعضای هیات بلندپایه ایران استقبال کرد سپس سران دو کشور در جایگاه ویژه استقبال حضور یافتند.

پس از نواخته شدن سرودهای ملی ایران و پاکستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی از یگان نیروهای مسلح پاکستان حاضر در آیین استقبال سان دید.

بلافاصله پس از این مراسم دیدار دوجانبه نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ایران برگزار شده و سپس دیدار هیات‌های بلندپایه دو کشور به ریاست آیت‌الله رئیسی و شهباز شریف انجام خواهد شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور در این سفر با آصف‌ علی زرداری رئیس جمهوری این کشور نیز ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار