کد خبر: 1225298
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
هاکان دمیر جزو گزینه‌های تیم‌ملی بسکتبال است! 
انتخاب دمیر حواشی را به همراه داشت و رفتار‌های عصبی و برخورد‌های تند او روی نیمکت نیز بار‌ها انتقادبرانگیز شد. به گفته سخنگوی کمیته فنی، این‌بار گزینه‌های بنامی کاندیدای نشستن روی نیمکت ایران هستند: «گزینه‌های خارجی از کشور‌های صاحب‌سبک هستند.
اشرف رامین

جوان آنلاین: فدراسیون بسکتبال هنوز برای انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی به جمع‌بندی نرسیده است. تیم‌ملی بسکتبال کشورمان طی یک سال گذشته نتوانست نتایج خوبی با هدایت هاکان دمیر کسب کند. ناکامی در جام‌جهانی و از دست رفتن سهمیه المپیک پاریس، عملکرد ضعیف در بازی‌های آسیایی هانگژو و از دست رفتن مدال این بازی‌ها، انتقاد از سرمربی اهل ترکیه را افزایش داد. دمیر پنج ماه پیش با یک باشگاه ترکیه‌ای قرارداد بست و این در حالی بود که تیم‌ملی دو بازی خود با قطر و هند در چارچوب انتخابی کاپ‌آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت. قرارداد دمیر به پایان رسیده و باید هرچه زودتر تکلیف کادرفنی مشخص شود. طبق اعلام فدراسیون چند گزینه داخلی و خارجی روی میز قرار دارند و قرار است اعضای کمیته فنی عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. مثل همیشه اسامی گزینه‌ها اعلام نشده و برخی معتقدند یک ایرانی هدایت تیم‌ملی را برعهده خواهد گرفت. کمیته فنی اخیراً تشکیل جلسه داده، اما به گفته سخنگوی این کمیته، جلسه اخیر نتیجه خاصی در پی نداشته است. سعید تابش‌نیا در گفتگو با مهر تأکید کرد رزومه گزینه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است: «بیشتر زمان جلسه به بررسی گزینه‌های هدایت تیم‌ملی گذشت. برای انتخاب سرمربی جدید، گزینه‌های داخلی و خارجی مطرح هستند. رزومه این گزینه‌ها در اختیار اعضای کمیته فنی قرار گرفت و بررسی اجمالی در مورد آن‌ها انجام شد. قرار بر این شد هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزینه‌های مورد نظر تحقیق و بررسی شخصی خود را داشته باشند و نتیجه را تا پایان هفته به فدراسیون اعلام کنند تا مسئولان فدراسیون براساس نظرات ارائه شده، جمع‌بندی لازم را داشته باشند.» 
انتخاب دمیر حواشی را به همراه داشت و رفتار‌های عصبی و برخورد‌های تند او روی نیمکت نیز بار‌ها انتقادبرانگیز شد. به گفته سخنگوی کمیته فنی، این‌بار گزینه‌های بنامی کاندیدای نشستن روی نیمکت ایران هستند: «گزینه‌های خارجی از کشور‌های صاحب‌سبک هستند. گزینه‌های داخلی هم قاعدتاً همگی از مربیان موفق بسکتبال کشورمان به حساب می‌آیند که به‌خاطر پیگیری لیگ برتر بهتر است نامی از آن‌ها نبریم. در مورد گزینه‌های مورد نظر فقط به این اشاره می‌کنم که هاکان دمیر هم یکی از گزینه‌های خارجی برای هدایت تیم‌ملی است، یعنی نام او در فهرست گزینه‌ها قرار دارد، اما در همین حد که کاندیدا به حساب می‌آید. در مورد دمیر هم مانند دیگر گزینه‌ها باید نظرات اعلام و جمع‌بندی شود. در کل اینکه هاکان دمیر کماکان هدایت تیم‌ملی را برعهده داشته باشد و قرارداد با او تمدید شود یا اینکه مربی دیگری سرمربی تیم‌ملی شود و او خارجی باشد یا داخلی، هیچ چیز مشخص نیست. نظرات اعضای کمیته فنی و جمع‌بندی فدراسیون تا حدی این ابهام را برطرف می‌کند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار