کد خبر: 1225288
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام» حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته در موضع صهیونیستی «مسکاف عام» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

جوان آنلاین: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله به یک موضع صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش آنا به نقل از النشره، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، پس از آن که دشمن اسرائیلی تجهیزات جاسوسی هدف گرفته شده در موضع مسکاف عام را جایگزین کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌ویکم آوریل ۲۰۲۴ این تجیزات جایگزین‌شده را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر موفقیت این حمله آمده است: این عملیات به نابودی مجدد این تجهیزات جاسوسی انجامید.

از سوی دیگر با تداوم عملیات حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی و ناگزیرشدن صهیونیست‌ها نسبت به تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در این منطقه‌ها، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شهرک‌نشینان مستقر در این شهرک‌های صهیونیستی منتشر کردند.

این رسانه‌ها با نگران‌کننده توصیف‌کردن این اطلاعات اعلام کردند که از هر ۴ جوان صهیونیستی که از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال سرزمین‌های اشغالی تخلیه شده‌اند، یک جوان صهیونیست دچار افسردگی است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیمی از این جوانان صهیونیست دچار انزوا شده‌اند. همچنین این رسانه‌ها تاکید کردندکه رفتار‌های خطرناک در میان این شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار