کد خبر: 1225237
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
آنکارا ادعای برخی رسانه‌ها درباره استفاده از رادارهای ترکیه برای رهگیری موشک‌های ایرانی و کمک به رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی «وعده صادق» را تکذیب کرد.

جوان آنلاین: «مرکز مبارزه با اخبار و ادعاهای گمراه‌کننده ترکیه وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری این کشور با انتشار بیانیه‌ای ادعای برخی رسانه‌ها درباره رصد و رهگیری موشک‌های شلیک‌شده ایرانی به اسراییل در جریان عملیات تنبیهیِ «وعده صادق» در سیزدهم آوریل از طریق پایگاه راداری کورجیک در استان ملاطیه ترکیه را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، در این بیانیه تاکید شده است که ادعاهای مربوط به پایگاه راداری در کورچیک که در پی دیدار روز گذشته میان «رجب طیب اردوغان»، رییس جمهور ترکیه و «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس منتشر شد، پیش از این از سوی مرکز مبارزه با اخبار گمراه‌کننده تکذیب شده بود.

این مرکز ریاست‌جمهوری ترکیه در ادامه تأکید کرده که «این ادعاها بی‌اساس و بی‌پایه است و عمداً دوباره منتشر شده است.»

آن گونه که در این بیانیه آمده «اطلاعات دریافتی از سیستم راداری در کورجیک تنها در چارچوب رویکردهای ناتو با متحدان به اشتراک گذاشته می شود».

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که «امکان‌پذیر نیست که این اطلاعات را با طرف‌هایی مانند اسراییل به اشتراک گذاشته شود که جزو متحدان ناتو نیسستند.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
0
از اردوغان و دار و دسته اش هیچ کاری بعید نیست!
رستم شقاقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
0
0
انگلیس و فرانسه وامریکا از متحدان ناتو هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار