کد خبر: 1223931
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس:
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: ویژگی بررسی دومرحله‌ای لایحه بودجه این است که در مجلس نمی‌توانیم هزینه مازاد بر منابع تعریف و تصویب شده در بودجه بر دولت تحمیل کنیم.

جوان آنلاین: احمد راستینه گفت: ویژگی و حُسن بررسی دو مرحله‌ای لایحه بودجه این است که ما در مجلس نمی‌توانیم هزینه مازاد به دولت تحمیل کنیم و زمان بررسی جداول باید هزینه‌ها تا سقف منابع تعیین شده برای هر حکم تصویب شود.

به گزارش ایرنا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس یازدهم افزود: نمایندگان در مجلس تنها اختیار دارند که در ذیل هر حکم ردیف‌های بودجه را تغییر دهند و امکان جابجایی ردیف‌های بودجه بین احکام مختلف برای نمایندگان وجود ندارد مگر اینکه این کار با هماهنگی دولت انجام شود.

راستینه افزود: لایحه دولت درباره جداول بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده است و نمایندگان نظرات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه داده‌اند و جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه از این هفته آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که مربوط به احکام است در اسفندماه سال گذشته در مجلس به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد و طبق توافق مجلس و دولت بنا شده تا کار ارائه بخش دوم بودجه تا پایان اردیبهشت انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار