کد خبر: 1223788
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان؛
رئیس جمهور کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به همه هموطنان ورزش دوست و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

جوان آنلاین:  سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان تصریح کرد: از اینکه با تلاش و همت والای خود توانستید یک بار دیگر پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قاره کهن به اهتزاز آورده و موجب شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران شوید، صمیمانه سپاسگزارم.

در متن پیام رئیس جمهور آمده است: کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کشتی آزاد آسیا در قرقیزستان به حق شایسته شما دلاور مردان با غیرت بود. از اینکه با تلاش و همت والای خود توانستید یک بار دیگر پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قاره کهن به اهتزاز آورده و موجب شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران شوید، صمیمانه سپاسگزارم.

در ادامه این پیام رئیس جمهور آمده است: این پیروزی درخشان را به همه هموطنان ورزش دوست و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک عرض می‌کنم و قدردان تلاش‌های ارزشمند همه دست‌اندرکاران، مربیان و کادر فنی تیم کشتی آزاد هستم. با آرزوی توفیق روزافزون برای همه ورزشکاران کشور، تداوم موفقیت شما را در دیگر مسابقات ورزشی این رشته پهلوانی، خواستارم.

به گزارش ایرنا، تیم کشورمان توانست در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، پنج نشان طلا را توسط رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰، محمد نخودی در وزن ۷۹، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم و سه نشان برنز نیز توسط حسین ابوذری در وزن ۷۴، هادی وفایی پور در ۸۶ و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم بدست آورد و مقتدرانه قهرمان شود.

همچنین ابراهیم خواری و رضا اطری در اوزان ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم به جایگاه پنجمی رسیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار