کد خبر: 1223779
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
در بحث امنیت مرز‌ها ما باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اولاً با ۱۵ کشور هم مرز هستیم که بیشتر آن‌ها اهتمامی برای تامین امنیت مرزهایشان با ایران ندارند. ضمن اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان تروریسم دولتی حمایت تمام قدی از گروهک‌های تروریستی علیه امنیت ملی ما دارند

جوان آنلاین: عدم جدیت همسایگان برای انسداد و تامین امنیت مرز‌ها باعث شده که برخی از این کشور‌ها به مکان امنی برای تروریست‌ها تبدیل شوند این کار زحمت وزارت کشور و مرزبانی را چند برابر کرده است.
زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با ایرنا گفت: وزارت کشور تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مرز‌ها به کار گرفته و در این مسیر کوتاهی از جانب وزارت کشور و نیرو‌های مرزبانی مشاهده نمی‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در بحث امنیت مرز‌ها ما باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اولاً با ۱۵ کشور هم مرز هستیم که بیشتر آن‌ها اهتمامی برای تامین امنیت مرزهایشان با ایران ندارند. ضمن اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان تروریسم دولتی حمایت تمام قدی از گروهک‌های تروریستی علیه امنیت ملی ما دارند.
الهیان ادامه داد: عدم جدیت همسایگان برای انسداد و تامین امنیت مرز‌ها باعث شده که برخی از این کشور‌ها به مکان امنی برای تروریست‌ها تبدیل شوند این کار زحمت وزارت کشور و مرزبانی برای تامین امنیت را چند برابر کرده است. با توجه به حجم بالای کار مرزبانی در تامین امنیت مرز‌ها باید نیرو‌های مرزبانی و انتظامی ما به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و فناوری‌ها برای مقابله با تروریست‌ها مجهز شوند و اعتبارات کافی برای انسداد مرز در بودجه سالیانه در نظر گرفته شود. این موضوع در جلسات متعدد کمیسیون امنیت ملی درمجلس با حضور وزیر محترم کشور بحث و بررسی شده و نیاز است هرچه سریعتر بودجه مکفی برای انسداد مرز و ساماندهی اتباع در نظر گرفته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار