کد خبر: 1223385
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
دیدار‌های دوم پلی‌آف لیگ بسکتبال امشب برگزار می‌شود
دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر مردان امشب در حالی برگزار می‌شود که تیم آبادانی باز هم روی درخشش حامد حدادی، ستاره اصلی خود حساب ویژه باز کرده است. شنبه شب پالایش نفت در آزادی ۹۴ بر ۸۸ طبیعت را شکست داد.
شیوا نوروزی

دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر مردان امشب در حالی برگزار می‌شود که تیم آبادانی باز هم روی درخشش حامد حدادی، ستاره اصلی خود حساب ویژه باز کرده است. شنبه شب پالایش نفت در آزادی ۹۴ بر ۸۸ طبیعت را شکست داد. تقابل این دو تیم حساس‌ترین بازی این مرحله محسوب می‌شود، چراکه هم طبیعت داعیه قهرمانی دارد و هم نفتی‌ها. از طرفی حضور مهران شاهین‌طبع و حماد سامری روی نیمکت دو تیم، نتیجه این تقابل را حیثیتی کرده است. در بازی نخست تیم میزبان به‌رغم درخشش جردن استیونس گارد رأس امریکایی خود نتوانست فاصله شش امتیازی را جبران کند. در آن سوی میدان حدادی با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۹ پاس گل با تأثیرگذاری ۲۹، بهترین بازیکن نفت لقب گرفت. شکستن دفاع طبیعت مهم‌ترین دغدغه سرمربی نفت آبادان برای بازی دوم است. سامری با اشاره به این موضوع تأکید کرد: «مسلماً در پلی‌آف بازی‌ها بسیار حساس هستند و هر تیم پلن‌های جدید برای بازی دارد. ما در بازی اول یکی از مهره‌های اصلی خود، یعنی احسان دلیرزهان را در اختیار نداشتیم، به همین دلیل ریسک کردیم و با پلنی متفاوت بازی کردیم. در تیم تغییر سایز دادیم و بازیکن پست چهار خود را در پست سه استفاده کردیم و در بخشی از بازی هم خصوصاً در کوارتر دوم، طبیعت نحوه دفاع خود را عوض کرد و نتیجه گرفت. عملکرد دفاعی طبیعت در کوارتر دوم بسیار موفق بود. به همین دلیل باز هم پلن خود را برای نیمه دوم تغییر دادیم و کار‌هایی که می‌خواستیم خوشبختانه به نحو احسن انجام شد. طبیعت، بازیکن خارجی فوق‌العاده خوبی به اسم استیونس دارد. این تنها بازی اول بود و این سری فعلاً ادامه دارد. در حقیقت فعلاً اتفاق خاصی رخ نداده است. قطعاً برای بازی دوم برنامه‌های دیگری داریم. احتمالاً احسان را هم در بازی دوم داشته باشیم که مطمئناً حضورش تأثیرگذار است. در کار‌های دفاعی اشتبا‌هاتی داریم که باید آن‌ها را برطرف کنیم.»
شهرداری گرگان نیز همانطور که انتظار می‌رفت مقابل لیموندیس شیراز کار راحتی داشت و با ۱۰۰ تایی کردن حریف (۱۰۲ بر ۷۱) نگرانی از بابت دیدار امشب ندارد. ارسلان کاظمی بهترین بازیکن تیم مصطفی هاشمی در مصاف با لیموندیس بود. ذوب‌آهن که دوباره میزبان کاله است در بازی اول ۹۰ بر ۸۲ به پیروزی رسید. مهرام هم مس‌کرمان را ۸۸ بر ۷۱ شکست داد. در مجموع چهار دیدار اول یک‌چهارم نهایی، استیونس امریکایی از تیم طبیعت با ثبت ۴۱ امتیاز، دو ریباند، چهار پاس گل و تأثیرگذاری ۳۷، بهترین بازیکن این مرحله لقب گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار