کد خبر: 1222018
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
یکی از مقامات بلندپایه سامسونگ تأیید کرده است که تعداد کاربران Galaxy AI به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور خواهد کرد.

جوان آنلاین: هوش مصنوعی Galaxy AI یکی از جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ است که این برند مانور ویژه‌ای روی آن می‌دهد. Galaxy AI برای اولین‌بار به همراه خانواده گلکسی S۲۴ معرفی شد. کره‌ای‌ها اکنون قصد دارند از طریق به‌روزرسانی برخی مدل‌های قدیمی‌تر، تعداد کاربران Galaxy AI را به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر برسانند.

سامسونگ درحال عرضه به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای مدل‌های منتخب ازجمله خانواده گلکسی S۲۳ است. این به‌روزرسانی در کنار ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید، هوش مصنوعی Galaxy AI را هم به ارمغان می‌آورد. این هوش مصنوعی پیشرفته فعلاً به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به نقل از یک منبع معتبر، یکی از مقامات بلندپایه سامسونگ تأیید کرده است که تعداد کاربران Galaxy AI به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور خواهد کرد. با توجه به برنامه‌ریزی سامسونگ برای عرضه این به‌روزرسانی، دست‌یافتن به این رقم دور از انتظار نیست. سامسونگ به‌زودی این هوش مصنوعی را برای گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و خانواده گلکسی Tab S۹ در کنار سری گلکسی S۲۳ عرضه خواهد کرد. سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد عرضه هوش مصنوعی خود برای خانواده گلکسی S۲۲ منتشر نکرده است.

گلکسی AI قابلیت‌های مهمی، چون حذف سوژه‌های اضافه از تصاویر، خلاصه‌سازی متون، جستجوی هوشمند و تولید تصویر پس‌زمینه را به‌همراه دارد. سامسونگ وعده داده است که قابلیت ترجمه زنده متن و مکالمه‌ها را برای زبان‌های بیشتری فراهم کند؛ بنابراین احتمال پشتیبانی از زبان فارسی در فاز بعد به‌روزرسانی Galaxy AI وجود خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار