کد خبر: 1221569
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
سیروس رضایی، معاون امور استان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: در ادامه نقش‌آفرینی هر چه بیشتر حلقه‌های میانی، رهبری امسال بر نقش آفرینی مردم در بحث تولید دست گذاشته و این نقطه را برجسته کرده‌اند. راهبرد رهبری، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.

جوان آنلاین: سیروس رضایی، معاون امور استان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت، در بیان جایگاه و اهمیت مشارکت مردم در اقتصاد از منظر رهبر معظم انقلاب، با توجه به شعار سال، گفت: با توجه به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر، با توجه به اوضاع معیشتی مردم و مشکلاتی که آن‌ها به دلیل تحریم‌های خارجی و سوء مدیریت‌های داخلی در دوران ٨ سالهٔ آقای روحانی و میراثی که به دست دولت آقای رئیسی رسید، دست به گریبان بوده‌اند، مباحث اقتصادی بوده است، امسال نیز تاکید ایشان بر اقتصاد، با تکیه بر مردمی بودن و جهش تولید است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب، همواره با توجه به مسائل و مشکلات مردم نقطه‌زنی‌های دقیقی داشته‌اند، اگر بخواهیم تولید را به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در توسعه هر کشور در نظر بگیریم، جهش تولید با مشارکت مردم یعنی اینکه ما بتوانیم مردم را فارغ از آنکه دولت و حاکمیت باید نقش بسترساز اصلی جریان اقتصادی و تولیدی کشور داشته باشند، در بحث تولید مشارکت دهیم.

معاون امور استان‌های جعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: یقیناً ما در طی سال‌های اخیر، شاهد و ناظر بوده‌ایم که هر زمان مردم در یک حوزه‌ای وارد شده‌اند، توانسته‌ایم دستاورد‌های مثبت آن را ببینم. به همین دلیل، در بحث تولید نیز رهبر معظم انقلاب امسال، مشارکت مردم را مدنظر قرار داده‌اند. رضایی تصریح کرد: اگر مجلس شورای اسلامی در بعد قانون‌گذاری و نظارت، و دولت در بحث اجرا، با همکاری قوه قضائیه بتوانند کمک کنند که مشارکت و همراهی مردم در تولید بیشتر شود، ما شاهد ظهور و بروز اتفاقات خوبی در بحث تولید و اقتصاد کشور خواهیم بود.

وی، در پایان ضمن اشاره به اینکه که شعار امسال، دقیقاً در جهت مردمی سازی اقتصاد است، بیان داشت: در ادامه نقش‌آفرینی هر چه بیشتر حلقه‌های میانی، که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود در چند سال اخیر تاکید داشتند که ما نقش مردم را در موضوعات مختلف پررنگ‌تر کنیم، ایشان امسال بر نقش آفرینی مردم در بحث تولید دست گذاشته و این نقطه را برجسته کرده‌اند. به نوعی، ایشان امسال مشارکت مردم را در جهش تولید، فصل الخطاب قرار داده‌اند. راهبرد رهبری، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.

معاون امور استان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت تصریح کرد: در هر حوزه‌ای که ما راه مردمی سازی را پیش گرفته‌ایم، توانسته‌ایم در بزنگاه‌های مختلف، از پیچ‌های تاریخی سربلند بیرون بیاییم.

برچسب ها: رهبری‬ ، شعار سال ، تولید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار