کد خبر: 1220949
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
همزمان با سراسر کشور ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید.

جوان آنلاین: ظهر شنبه و همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس ۵۱۵ واحد مسکونی متعلق به سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش مهر، سردار رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عچ) استان قزوین در این مراسم گفت: کار ساخت پروژه مسکن ۲۲ بهمن از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شد و امروز نیز در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی افزود: تأمین مالی این پروژه از دو بخش سپرده بانکی و آورده افراد بود و با صرفه جویی‌هایی که انجام شد برای ساخت هر واحد به طور میانگین ۷۴۴ میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از ساخت ۸۶۸ واحد مسکونی برای کارمندان فراجا در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: این واحد‌ها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از ساخت مسکن برای کارمندان ارتش خبر داد و عنوان کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی تا به امروز ساخته و تحویل داده شده و ساخت ۴۶۲ واحد نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصد ادامه دارد.

سردار رفیعی کاهش سود بانکی مسکن از ۱۸ به ۹ درصد را خواستار شد و گفت: بدون شک با این اتفاق و بهبود شرایط اقتصادی شاهد رونق در ساخت و ساز خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه برای ساخت این واحد‌ها شاهد صرفه جویی ۴۱ میلیاردتومانی بودیم یادآور شد: این واحد‌ها تا به امروز ۹۸ واحد پیشرفت داشته و ظرف چندماه آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است پروژه مسکن ۲۲ بهمن در فضایی به وسعت ۱۶۸۵۶ متر مربع ساخته شده است. این پروژه دارای ۴ بلوک ۱۳۱ و ۱۳۲ واحدی و ۲ بلوک ۱۲۶ واحدی و فضا‌های آموزشی و مذهبی و ورزشی است و هر واحد در متراژ تقریبی ۱۱۳ متر مربع احداث شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار