کد خبر: 1219981
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال به پایان می‌رسد
تقابل مربیان همیشه رقیب پایان‌بخش مرحله مقدماتی لیگ‌برتر بسکتبال ایران است. هفته بیست‌ودوم این رقابت‌ها امروز برگزار می‌شود و حساس‌ترین دیدار رویارویی دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت است. اولین قهرمانی عقاب‌ها در لیگ‌برتر با هدایت مهران شاهین‌طبع به ارمغان آمد و حالا این مربی روی نیمکت تیم طبیعت می‌نشیند.
شیوا نوروزی
جوان آنلاین: تقابل مربیان همیشه رقیب پایان‌بخش مرحله مقدماتی لیگ‌برتر بسکتبال ایران است. هفته بیست‌ودوم این رقابت‌ها امروز برگزار می‌شود و حساس‌ترین دیدار رویارویی دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت است. اولین قهرمانی عقاب‌ها در لیگ‌برتر با هدایت مهران شاهین‌طبع به ارمغان آمد و حالا این مربی روی نیمکت تیم طبیعت می‌نشیند.
 شاهین‌طبع که پس از دو سال هدایت یک تیم داخلی را پذیرفته، امروز در گرگان و در قلعه‌عقاب‌ها کار بسیار سختی مقابل تیم سابقش در پیش دارد. شهرداری هفته‌هاست صدرنشینی را در اختیار گرفته و با ۴۰ امتیاز حتی اگر در این دیدار شکست بخورد هم جایگاهش به خطر نمی‌افتد. در سوی دیگر طبیعت ۳۶ امتیازی در اندیشه ارتقا از رتبه سوم است. هیچ کدام از دو مربی به باختن فکر نمی‌کنند و موفقیت در این جدال برای‌شان حیثیتی است. هر دو تیم امیدوارند بازیکنان امریکایی‌شان (چری برای شهرداری و استیونس برای طبیعت) در این بازی بدرخشند. 
مصطفی هاشمی، سرمربی شهرداری در گفتگو با ایسنا از حساسیت‌های این بازی گفت: «این مسابقه آخرین بازی ما در دور نخست لیگ است که قطعاً یک مسابقه سخت است. طبیعت از ابتدای فصل که با آبکناری کار می‌کرد، نتایج خوبی گرفته بود و با آمدن شاهین‌طبع نیز عملکرد خوب خود را ادامه داد. پیش‌بینی‌کردن نتیجه بازی‌ها به نظر من درست و کاری حرفه‌ای نیست، هر کسی هم چنین کاری کند قطعاً نمی‌داند بسکتبال چیست. ما فقط یاد گرفته‌ایم از روز اول سخت تلاش کنیم و برای یک هدف بجنگیم. در یک پروسه‌کاری همیشه ایراد‌هایی هست که مشکل‌ساز می‌شوند و بسکتبال هم همینطور است. یک جایی خوب هستیم و یک جا‌هایی هم بد کار می‌کنیم، اما همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم و این فلسفه ماست. سعی می‌کنیم اشتباهات خود را کمتر کنیم و بازیکن‌ها به اعتماد‌به‌نفسی برسند که دغدغه نداشته باشیم. ما یک جایی نگاه شخصی برای قهرمانی داریم و یک جایی هم نگاه ملی است. امیدوارم این رقابت‌ها فقط هیجان نباشد و کیفیت فنی هم برای آینده بسکتبال ایران به همراه بیاورد.» در سایر دیدار‌ها کاله با فولادهرمزگان، مهرام با مس‌رفسنجان، مس‌کرمان با آورتای ساری، نفت‌آبادان با رعدپدافند و ذوب‌آهن با لیموندیس مصاف می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار