کد خبر: 1219869
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
رییس جمهور سابق آمریکا با حمله دوباره به رییس جمهور کنونی این کشور در مساله امنیت مرزی، آنچه شجاعت نماینده جمهوری‌خواه کنگره خواند را ستود.

جوان آنلاین: دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا بار دیگر با حمله تند به جو بایدن، رییس جمهور فعلی این کشور در حوزه سیاست‌های مرزی، اظهارات مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه کنگره درباره مرگ «لاکن رایلی» دانشجوی آمریکایی که ماه گذشته به دست یک مهاجر غیرقانونی کشته شد را در جریان سخنرانی سالانه بایدن، مورد ستایش قرار داد.

به گزارش ایرنا، ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود در شهر رم در ایالت جورجیا که گرین نماینده آن محسوب می‌شود، از والدین رایلی دعوت کرده بود. گفته می‌شود این دانشجو ۲۲ فوریه در نزدیکی دانشگاه جورجیا کشته شد. مظنون خوزه ایبارا، شهروند ونزوئلاست که به گفته مقامات در سال ۲۰۲۲ به طور غیرقانونی وارد آمریکا شده است.

رییس جمهور سابق آمریکا گفت: و مارجوری، باید بگویم که خیلی شجاع هستی و سعی کردی موضوع مهمی را مطرح کنی! خیلی شجاعانه بود. اینکه شجاعانه بایستی و آن کار را انجام دهی واقعا شهامت می‌خواست.

بایدن در نطق سالانه درباره لایحه امنیت مرزی فراحزبی صحبت کرد که تا حدی به‌دلیل مخالفت ترامپ تصویب نشد. گرین که حامی سرسخت ترامپ محسوب می‌شود، در این لحظه با صدای بلند نام «لاکن رایلی» را فریاد زد و نطق بایدن را برای لحظاتی قطع کرد.

ترامپ در ادامه گفت: او یک مهاجر غیرقانونی بود. یک بیگانه غیرقانونی! او نمی‌بایست در کشور ما حضور می‌داشت و اگر ترامپ رییس جمهور بود، هرگز در کشور ما نبود. اگر جو بایدن عامدانه و خبیثانه مرزهای آمریکا را آسیب‌پذیر نمی‌کرد و اجازه نمی‌داد هزاران هزار مجرم خطرناک وارد کشور ما شوند، لاکن رایلی امروز زده بود.

بایدن و ترامپ دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هستند و براساس نظرسنجی‌ها ترامپ شانس بیشتری برای بازگشت به کاخ سفید دارد.

برچسب ها: ترامپ ، آمریکا ، بایدن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار