کد خبر: 1219179
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
هلال احمر ایران با حمایت جمهوری اسلامی ایران، طرح برپایی موکب‌های خیریه را در شمال نوار غزه در سایه گرسنگی واقعی که اهالی شمال نوار غزه از آن رنج می‌برند، آغاز کرد.

جوان آنلاین: هلال احمر ایران موکب‌های خیریه در شمال نوار غزه برپا کرد.

به گزارش­ صدا و سیما به نقل از شبکه المیادین، محمود العوضیه خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین گفت برای کمک به پایداری اهالی شمال نوار غزه، هلال احمر ایران با حمایت جمهوری اسلامی ایران، طرح برپایی موکب‌های خیریه را در شمال نوار غزه در سایه گرسنگی واقعی که اهالی شمال نوار غزه از آن رنج می‌برند، آغاز کرد. این رنج‌ها ناشی از جلوگیری از ورود مواد غذایی و تدارکاتی به شمال نوار غزه است.

یک شهروند فلسطینی نیز گفت ما در نوار غزه و به طور مشخص در شمال نوار غزه، به هلال احمر ایران و جمهوری اسلامی ایران، برای طرح حمایت از استقامت کنندگان در نوار غزه، درود می‌فرستیم. اهالی این منطقه با تهاجم وحشیانه در نوار غزه روبرو هستند. این طرح، برای کاستن از بار مشکلات مردم و آوارگان صورت می‌گیرد. این کمک‌ها در مراکز اسکان آوارگان و در محل‌هایی که مردم در شمال نوار غزه زندگی می‌کنند، توزیع می‌شود.

شهروند دیگر فلسطینی گفت از هلال احمر ایران برای این ابتکار خوب تشکر می‌کنیم. این کمک‌ها در اختیار افراد به شدت نیازمند از این ملت مظلوم در نوار غزه قرار می‌گیرد. افرادی که در محاصره هستند و گرسنگی می‌کشند. همه این ملت هر چه داشتند در راه مقاومت فدا کردند.

این کودکان در صف می‌ایستند تا مقدار اندکی غذا در سایه گرسنگی که از آن در شمال نوار غزه رنج می‌برند، دریافت کنند. در حالیکه اشغالگران رژیم صهیونیستی به محاصره این منطقه ادامه می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار