کد خبر: 1219168
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که مقاومت هنوز از تمامی تسلیحات خود استفاده نکرده‌ و هنوز انبار اصلی سلاح‌ها را باز نکرده است.

جوان آنلاین: محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خاطرنشان کرد که دست دشمن صهیونیستی تنها توسط مقاومت در لبنان پیچانده می‌شود و مقاومت همچنان مصمم به مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی است و از اجرای هرگونه طرح خصمانه علیه لبنان جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد رعد همچنین تصریح کرد: مقاومت همواره با دقت به تحمیل معادلات بازدارندگی خود علیه دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد و صهیونیست‌ها تلاش دارند معادلات بازدارندگی مقاومت را دور بزنند اما قادر به انجام آن نیستند.

وی در ادامه افزود: هنگامی‌که در مقابله با دشمن صهیونیستی، قوی باشید، این وضعیت به شما اجازه می‌دهد که قدرت خود را ثابت کنید و این طرف اسرائیلی است که در نهایت تسلیم خواهد شد نه برعکس.

این مقام لبنانی همچنین گفت: دشمن صهیونیستی به دنبال آن است که معادلات بازدارندگی مقاومت را دور بزند اما نمی‌تواند و می‌داند که اگر بخواهد از این معادلات فراتر برود دچار مصیبتی بزرگ می‌شود و ما امیدواریم اسرائیل دچار این خطا بشوند تا نتایجش را ببینند.

رعد با یادآوری اظهارات رئیس سابق موساد درخصوص ترس از حزب‌الله لبنان گفت: ترس بر اسرائیلی‌ها حاکم شده است.

وی همچنین درخصوص حمایت آمریکا از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه گفت: آمریکایی‌ها آمدند و ترس دشمن اسرائیلی را از بین بردند و آنها را برای نابودی غزه ترغیب کردند و اکنون شاهد این حجم از توحش در غزه هستیم.

وی در ادامه سوال کرد: چرا اسرائیل نمی‌تواند کاری را که در غزه انجام می‌دهد در لبنان نیز انجام دهد؟ چرا تنها لبنان را تهدید می‌کنند و کاری نمی‌توانند در لبنان انجام دهند؟

رعد همچنین اظهار کرد: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که نه به دنبال جنگ هستیم و نه برای آن تلاش می‌کنیم اما همیشه برای مقابله با هر تجاوزی کاملاً آماده‌ایم. اگر دشمن اسرائیلی در محاسبات خود اشتباه کند و بخواهد از قواعد بازدارندگی که مقاومت بر آن تحمیل کرده‌ خارج شود، آماده‌ مقابله هستیم.

وی گفت: ما تا امروز صبر پیشه کرده‌ایم و از مردم خود محافظت می‌کنیم اما به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی‌که جنگی رخ دهد بزرگترین بازنده، اسرائیل خواهد بود.

رعد در پایان افزود: دشمن صهیونیستی به‌خوبی می‌داند که ما هنوز از تمامی تسلیحات خود استفاده نکرده‌ و هنوز انبار اصلی سلاح‌هایمان را باز نکرده‌ایم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده‌ است و همزمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار