کد خبر: 1218205
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
روز سوم مسابقات شنا قهرمانی رده‌های سنی آسیا با کسب ۲ مدال نقره و برنز و ۲ رکوردشکنی برای نمایندگان ایران همراه شد.

جوان آنلاین: در مرحله مقدماتی سومین روز از مسابقات شنا قهرمانی جوانان آسیا که در فیلیپین پیگیری می‌شود، ۷ نماینده ایران موفق شدند جواز حضور در فینال را کسب کنند و همچنین ماده ۴ نفره در ۱۰۰ متر مختلط بزرگسالان نیز در نوبت عصر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در فینال روز سوم این رقابت‌ها ابتدا یاشار سلیمانی در ماده ۱۰۰ متر آزاد رده‌سنی ۱۳-۱۴ سال به آب زد که با ثبت زمان ۵۵ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه در جایگاه ششم ایستاد و به کار خود پایان داد.

در ادامه، محمد قاسمی در ۲۰۰ متر پروانه ۱۵-۱۷ سال، هشتمین مدال کاروان شنای ایران را کسب کرد. قاسمی ۲۰۰ متر را در مدت زمان ۲ دقیقه و سه ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه شنا کرد و علاوه بر جابه‌جایی رکورد این رده‌سنی بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد و نقره گرفت. رکورد پیشین این ماده توسط خود قاسمی در آبان سال جاری به ثبت رسیده بود.

در ۱۰۰ متر کرال پشت رده سنی بالای ۱۸ سال نیز ابوالفضل سام و هومر عباسی به آب زدند. ابوالفضل سام در این ماده چهارم و هومر عباسی پنجم شدند. سینا، ولی زاده نیز در این ماده رده سنی ۱۵-۱۷ سال در جایگاه هشتم ایستاد و به کار خود در این ماده پایان داد.

در فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۳-۱۴ سال، محمدمهدی غلامی و یاشار سلیمانی به آب زدند که غلامی با ثبت زمان ۵۷ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه رکورد این ماده را که در بخش مقدماتی جابه‌جا کرده بود، بهبود بخشید و پنجم شد. یاشار سلیمانی دیگر نماینده ایران در این ماده بود که هفتم شد.

در آخرین ماده روز سوم این مسابقات تیم ۴ در ۱۰۰ متر مختلط رده سنی بالای ۱۸ سال ایران متشکل از مهرشاد افقری، سامیار عبدلی، متین سهران و ابوالفضل سام به آب زد. ملی‌پوشان شنای ایران در این ماده با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفتند و مدال برنز این رده سنی را کسب کردند. ملی‌پوشان ایران با ثبت این زمان، رکورد ملی این ماده را نیز جابه‌جا کردند.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود.

برچسب ها: شنا ، رقابت ، آسیا ، رکورد شکنی ، مدال
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار