کد خبر: 1217825
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
حزب‌الله لبنان عصر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در واکنش به حمله دشمن اشغالگر به اطراف شهر بعلبک این کشور، مقر فرماندهی تیپ جولان ارتش رژیم صهیونیستی را در «نفح» با ۶۰ راکت کاتیوشا هدف حمله دقیق قرار داده‌است.

جوان آنلاین: حدود ۶۰ راکت از جنوب لبنان به طرف منطقه «اصبع الجلیل» در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین و همچنین منطقه اشغال شده جولان سوریه شلیک شد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی، روزنامه صهیونیستی «معاریو» شمار راکت‌های شلیک شده از لبنان به جولان را بیش از ۴۰ راکت اعلام کرد.

برخی منابع عبری هم از هدف گرفتن پایگاه نظامی «رویسات العلم» در جولان خبر دادند.

به دنبال شلیک این راکت ها، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در جولان به صدا درآمد و ارتش رژیم، اقدام به رصد راکت‌های شلیک شده از خاک سوریه کرد.

همچنین آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در جولان اشغالی نیز به صدا درآمده است.

شلیک راکت‌های مذکور تنها ساعاتی پس از آن صورت گرفت که ارتش صهیونیستی برای اولین بار از آغاز جنگ غزه عمق لبنان را بمباران کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که این رژیم امروز اهدافی را در عمق لبنان بمباران کرده است.

روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی را دور از مناطق مرزی و در شهرک بعلبک در شمال لبنان بمباران کرده است.

«یواو زیتون» خبرنگار روزنامه عبری زبان «یدیعوت احارنوت» عنوان کرد که حملات ارتش به غرب بعلبک شاید عمیق‌ترین حمله علنی به خاک لبنان از آغاز جنگ در غزه باشد.

بر اساس این گزارش، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

برچسب ها: حمله ، حزب الله ، جولان ، راکت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار