کد خبر: 1216907
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
حزب‌الله:
یکی از مسوولان ارشد حزب‌الله با بیان اینکه اسراییل در رسیدن به اهداف خود در جنگ غزه درمانده شده، گفت که اشغالگران به آخر خط رسیده‌اند و نه در رفح و نه در هیچ کجای غزه به چیزی نمی‌رسند.

جوان آنلاین:  محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی در یک مراسم یادبود با اشاره به تحولات غزه اعلام کرد: دشمن صهیونیستی سعی در پیشروی در رفح در جنوب غزه دارد، اما به هیچ وجه نمی‌تواند بر این منطقه سیطره پیدا کند و همچنان در کمین رزمندگان مقاومت گرفتار می‌شود. ارتش اشغالگر نمی‌تواند بر مناطقی که در آنجا نفوذ می‌کند، مسلط گردد و مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.

به گزارش مهر، رعد ادامه داد: ما اکنون در مرحله سقوط اهداف دشمن قرار داریم و درست است که هزینه زیادی باید بدهیم و فداکاری بسیاری کنیم، اما نابودی اهداف دشمن وظیفه ماست و این همان پیروزی است که ما می‌خواهیم. زمانی که دشمن در رسیدن به این هدف‌ها شکست می‌خورد، یعنی ما پیروز شده‌ایم.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد: دشمن صهیونیستی امروز به پایان راه رسیده و هرچقدر هم طرف‌های استکباری جهان از جنایت‌ها و تروریسم این رژیم در سطح نظامی و مالی و … حمایت کنند، باز هم مانع شکست آن نمی‌شوند.

وی در ادامه به تهدیدات اشغالگران برای حمله به رفح در جنوبی‌ترین نقطه غزه اشاره و تصریح کرد: دشمن صهیونیستی با وجود اینکه پیشتر بعد از ورود به خان یونس و شمال غزه مجبور به عقب‌نشینی شد و نتوانست بر این مناطق سیطره پیدا کند، اکنون در تلاش برای نفوذ به رفح است. حماس همچنان بر خان یونس و شمال غزه کنترل دارد.

رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت که رژیم اشغالگر می‌خواهد یک کشتار جدید در رفح که ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده است، به راه بیندازد و طرف‌های مختلف در جهان هم راه را برای این رژیم جهت انجام یک جنایت جدید هموار می‌کنند. صهیونیست‌ها حتی اگر وارد رفح هم بشوند شکست‌خورده و دست خالی از آنجا برمی‌گردند.

محمد رعد در پایان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچیک از اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید؛ زیرا ثبات و جهاد و شجاعت و قهرمانی فرزندان ما، پروژه‌ها و توهمات و آرزوهای اشغالگران را نابود کرده و دشمن چاره‌ای جز تسلیم شدن و عقب نشینی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار